Gebroken voet

September 10th 2009
Published: September 12th 2009

Florida

This content requires Flash
Download the free Flash Player now!
 Video Playlist:

1: Football game (Florida vs. Troy) 38 secs
10 sep 200910 sep 200910 sep 2009

Uitgaan met een gebroken voet. Dat was 1 keer en voorlopig niet meer...
Even een kort berichtje. Ik ben vandaag naar de "Health Center" geweest, speciaal voor studenten van de Universiteit. Een specialist liep toevallig in het gebouw dus werd geroepen nadat ze mijn voet zagen. Hij keek er naar en het eerste wat hij zei was: "I can see it already, it's broken." Je had mijn hoofd moeten zien. HUH?! Dus ik heb 8 dagen met een gebroken voet rondgelopen.. gewinkeld, naar de bus gerend, op het strand gelopen, enzovoort.. niet echt goed dus. Nadat we een aantal foto's hadden gemaakt was hij er al helemaal zeker van. Je kon de scheur zien zitten (zijkant van mijn rechtervoet).
Nu moet ik 4 tot 6 weken met een enorme schoen lopen.. hartstikke warm, maar nog altijd beter dan gips want ik kan de schoen uitdoen als ik ga slapen.

En dan te bedenken dat ik vanochtend twijfelde of ik wel of niet naar de dokter zou gaan....

4 weken vanaf nu is precies de dag waarop ik jarig ben. Daarom ga ik nu extra rustig aan doen zodat ik hopelijk op mijn verjaardag zonder die warme schoen loop!

Ik moet nu even in de keuken helpen. Vanavond hebben we al onze Navigators (begeleiders voor exchange students, zelf zijn zij ook studenten) uitgenodigd om te komen eten. 9 mensen in totaal! Ik heb het recept bedacht, een pasta die mijn moeder vaak maakt haha. Thnx mam!

xxxx

Uitgaan in in een club in DowntownUitgaan in in een club in Downtown
Uitgaan in in een club in Downtown

Dit is een van de vele uitgaansclubs in Downtown (Gainesville).
10 sep '0910 sep '09
10 sep '09

Deze avond hielden we een etentje bij ons thuis voor onze Navigators (studenten die exchange students begeleiden tijdens hun verblijf in USA)
Met Sarah, mijn navigatorMet Sarah, mijn navigator
Met Sarah, mijn navigator

Dit was de eerste dag dat ik met die enorme schoen aan moest lopen. Inmiddels heeft hij me al blaren opgeleverd..niet fijn dus
12 september: naar een football game!12 september: naar een football game!
12 september: naar een football game!

Vandaag speelde het football team van Florida ("The Gators") tegen het football team van Troy. Ze speelden thuis, dus in het enorme stadium vlak bij de universiteit.
DSC01413DSC01413
DSC01413

Cheerleaders, een orkest, er werd een groot feest van gemaakt.
Football gameFootball game
Football game

Even die schoen uit hoor.....
Alles in het teken van FootballAlles in het teken van Football
Alles in het teken van Football

Tijdens het football seizoen zie je overal de kleuren oranje met blauw (de kleuren van "the Gators"). Deze auto heeft zelfs vlaggetjes speciaal voor de footballgame!

13th September 2009

Ha Lies!!! Leuke site, inderdaad fijn dat de foto's bij de bijbehorende tekst staan. Zo krijg je echt een goed beeld van wat je allemaal doet daar. Doe je voorzichtig met je voet meisje!!!! Kus, mama

Tot: 0.074s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 69; dbt: 0.0436s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb