Washington: Day 1

Published: November 3rd 2006

Hallo Allemaal!! Waar zal ik eens beginnen.. ik heb echt zoveel te vertellen!! Afijn, afgelopen zaterdag om 08.00 vertrokken we (Anne, Toru, Mitko, Krissi, Jin, David, Roxy, Ben en ikzelf natuurlijk) samen met Florin en Amy (van het crosscultural network) vanaf Furman University... en begon de lange busreis naar DC: het zou ongeveer 8 uur duren, stops niet meegerekend. In de bus hebben de meeste m... Read Full Entry

Photos are below

Washington monumentWashington monument
Washington monument

indrukwekkend..

vosjes.. ze lijken net echt he?;)

Toru zei dat ik hierop leek.. :S.. tsja.. ik zal het maar opvatten als compliment :D

nog wat dure "steentjes"..
Swenja en KrissiSwenja en Krissi
Swenja en Krissi

ff poseren ;)

6th November 2006

Zeg dat wel... Wat een naar gastgezin hadden wij in Londen. blij te horen dat je het daar wat beter naar je zin had. Hoop dat je de rest van de tijd nog een beetje door kunt komen. Hier is het hel koud, dus wat dat betreft mis je hier niet zoveel. Nog heel veel plezier daar! Veel liefs, Ilse

Tot: 0.116s; Tpl: 0.016s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0892s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb