Denver - Mount Rushmoore - Crazy Horse

North America » United States » Colorado » Denver
October 24th 2008
Published: October 25th 2008

Hallo allemaal!

Weer een bericht uit de JOE ES OF EE! Afgelopen weekend fall break gehad en een roadtrip gedaan. Op vrijdag zijn we van Kearney naar Denver gereden, twee dagen erna van Denver naar Rapid City (South Dakota) en dinsdag zijn we terug gereden. 2000 kilometer in totaal!

Denver is heel anders dan Kearney; er is openbaar vervoer (dat is hier in Nebraska niet!), er is veel aan de gang op straat en er zijn leuke kroegen waar mensen relaxed een biertje drinken 's avonds. Eindelijk waren we weer een beetje in de bewoonde wereld 😊, veel mensen liepen ook rond in Obama t-shirts dat is altijd een goed teken. In Denver rondgelopen, naar het Denver Art Museum geweest (foto!), en uitgeweest naar hele vette discotheken.

Toen door naar South Dakota, dat was ongeveer 7-8 uur rijden door Colorado en Wyoming. Heel cool landschap, leeg, kaal en meer koeien dan mensen. Mount Rushmoore en Crazy Horse zijn beelden gehakt uit steen, dat was erg mooi en indrukwekkend om te zien. Er zijn in South Dakota ook wel ieets meer bergen, net als in Wyoming en Colorado, dat was ook wel eens leuk om te zien; Nebraska is plat namelijk 😊.

Goed, genoeg geluld - ik ga nu even foto's uploaden. Volgende week ga ik naar Chicago!

Groeten,

Leendert

Crazy HorseCrazy Horse
Crazy Horse

Indianenmonument

Tot: 0.062s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 45; dbt: 0.0393s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb