San Francisco, 8. september 2016

North America » United States » California
September 8th 2016
Published: September 9th 2016

Jeg var i Kastrup kl. 10 og et kvarter senere kom Io for at sige farvel over en kop kaffe/the. Karen og Kurt dukkede op kort efter at jeg selv var nået ud til Gate 20. Nu er det 21 timer siden jeg stod op og vi er fremme ved ”El Rancho Inn & Suites” efter en meget smuk flyvetur. Indlandsisen fik vi ikke at se, der var overskyet så vi så kun hvide skyer i stedet for hvidt sne. Men turen ind over Baffin Land med stejle bjerge og enkelte store isbjerge og ned over tundraen nord om Hudson Bay var utrolig smuk, endeløse vidder med tusindvis af små, store og meget store søer. Der var skyet igen over Rocky Mountains men sol resten af vejen og fra 10 km’s højde ser der godt nok tørt ud mange steder. Det gik rimelig hurtigt med at komme gennem paskontrol og bagageudlevering og efter at vi fik GPS’en på min telefon til at virke, var det let at finde stedet her. Den første fugl er også kommet i bogen, en ravn fløj over hotellet lige efter vores ankomst. Nu skal der slappes af, og vi skal gerne holde os vågen til normal sengetid, så det varer da mindst 5 timer endnu.

Søren Peter

9th September 2016

Godt ?
Hej med jer, godt at høre I er kommet godt frem, fulgte jer på fligthradar hele vejen til midt Canada. Nu begynder det??, ha en god tur, vi glæder os til at høre nyt. Kh HH

Tot: 0.045s; Tpl: 0.008s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0295s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb