Dagsje opt gemak

North America » United States » California
July 14th 2015
Published: July 15th 2015

Gisteren na het avondmaal van tacos en buritos voor het eerst echt helemaal wild gekampeerd. We stonden perfect hadden een pintje erbij genomen en toen kwam plots de ranger. We stonden blijkbr op prive grond. We moesten dus in het donker nog op zoek naar een nieuwe plaats. Vandaag doen we het rustig aan, onze voeten hebben het nodig. We nemen een vervrissende duik in lake siskiyou. De temperatuur was verasssend aangenaam. Vervolgens grocery shoppig en dan de highway op. Verder noordwaarts richting lava beds national park. Onderweg passeren we regelmatig stukken afgebrand woud. De droogte is hier echt problematish aan het worden. De dorpjes die we nu tegenkomen zijn ook superklein. Ongeveer 600 inwoners. We zijn op weg naar een vergeten uithoekje van deze gigantische staat. 100 mijl verder is het landschap volledig veranderd. We rijden door een enorme vlakte met moerassen. Links en rechts zien we in de verte de bergketens. Heel veel vogels langs de weg. Vooral canadese ganzen en witte reigers.
Aangekomen in het lavapark hebben we nog een klein grotje bezocht gevormd door lava. Morgen doen we geleide tour door een grote diepe grot waar nog warme lava te zien is.
Update 21:50 der is een hert ip 5van oes tentje gepasseerd

Tot: 0.09s; Tpl: 0.012s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0434s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.4mb