lassen volcanic park

July 15th 2015
Published: July 15th 2015

Zondag12july
Verschrikkelijk koude nacht. We were not prepared for this. Smorgens toertje in den auto om op te warmen, hertjes over de weg gezien. Na stevig ontbijt me bonen eiers en tomattesaus een nog steverige wandeling gemaakt. Tochtje van 7 km met gemiddeld stijgingspercentage van 12%. Hier en daar stukken bos weggebrand. Het meer boven de boomgrens was ook helemaal uitgedroogd, net als de meeste beekjes en rivieren hier. Tweedaagse in Lassen volcanic park was meer dan geslaagd. Wel zwaar voor de voeten en knietjes. Vervolgens trokken we verder noordwaarts naar Sashta mountain. Een eenzame berg met besneeuwde top en daarond bijzonder weinig bebouwing. Bossen des te meer, the way we like it. Sashta is een heel klein dorpje. We maken nog een wandeling rond siskiyou lake, slaan ons tentje op en gn dan eten in de black bear diner. Typish American ma the food was beare good !

Tot: 0.072s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 44; dbt: 0.0362s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.4mb