California - Dreams Coming True: San Diego 1/3 - 3/3


Advertisement
United States' flag
North America » United States » California » San Diego
March 1st 2007
Published: March 1st 2007
Edit Blog Post

Coronado Island Coronado Island Coronado Island

Lyxhotellet. Till denna ö kommer man via en bro, som ni ser pa andra bilder..

California - Dreams Coming True: San Diego 1/3 - 3/3

 North America » United States » California » San Diego By _Gaby_
March 1st 2007
Gaby
Ja herregud. Detta inlägget tog mig ungefär en timme.. för att det tar sa lang tid att lägga upp bilder pa denna sidan av nagon anledning. Första hur omöjligt det är att välja bilder när mängden bilder är sa manga som... ja tänk er 12 personer som tar bilder..och sen ska man titta igenom dem och välja. Sa dessa är fran vara tre första dagar. Bara ett Litet urval.

Som ni kan första är Californien helt underbart. I San Diego sag vi massor av omraden och platser: DownTown, Gaslamp Quarters (i Downtown, bilder fran detta i senare inlägg), Sunset Cliffs, Point Loma, Coronado Island, La Jolla...

Jag vet inte riktigt när nästa inlägg blir för det tar hysteriskt lang tid att lägga upp bilder och jag har inte bilder pa min dator än (problem att bränna fran denna tyska dator) och jag maste fa bilderna pa min dator sa jag kan radera bilder som ar ointressanta för mig (och er) samt organisera dem..




Additional photos below
Photos: 25, Displayed: 23


Advertisement

Hurra!Hurra!
Hurra!

Helene, jag och Jessi mycket glada över att vara pa stranden i San Diego (Coronado Island)
The First FiveThe First Five
The First Five

Vi var de första som landade i San Diego.
Promenera meraPromenera mera
Promenera mera

Stranden i Mars. Hur underbart är inte det!? Kolla sanden!
PapegojblommorPapegojblommor
Papegojblommor

..överallt. Som buskar! Galet!
KaktusKaktus
Kaktus

Kaktusar som blommade, och inte bara ett par utan allihopa!
BronBron
Bron

Mellan San Diego och Coronado Island, med underbar (svarfotograferad) utsikt över S.D och Coronado.
Köra liteKöra lite
Köra lite

..över bron
UtsiktUtsikt
Utsikt

Coronado till vänster och S.D till höger.
Tillbaka till S.DTillbaka till S.D
Tillbaka till S.D

Aaah! Och berg!
Sunset cliffsSunset cliffs
Sunset cliffs

När fler folk anlände, sa akte vi och kollade pa solnedgangen vid Sunset Cliffs.
The SunsetThe Sunset
The Sunset

Mars. Varmt. Califorien. Solnedgang. AAAAAH!
Valtittning...Valtittning...
Valtittning...

Vi tog en bat för att speja efter gravalar.. här ser vi bron igen!
Point LomaPoint Loma
Point Loma

En snibb av San Diego, en utsiktsplats (bilder fran denna plats längre ned)
VAL!VAL!
VAL!

En av valarna som vi sag.. sag även delfiner. Saklart...
Utsikt fran Point LomaUtsikt fran Point Loma
Utsikt fran Point Loma

Ja. Behöver jag säga nat?
Alla samlade i La JollaAlla samlade i La Jolla
Alla samlade i La Jolla

(börjar högst upp fr höger) Paulo, David, Emmie, Sara, Nikki, Rocio, Lauren, Abasin, jag, Edil, Jessi, Helene, Issam.
La JollaLa Jolla
La Jolla

Utanför San Diego ligger La Jolla och Abasin visade oss denna utsiktsplats.
La JollaLa Jolla
La Jolla

... turn around
La JollaLa Jolla
La Jolla

still turning..
La JollaLa Jolla
La Jolla

lalalal!


2nd April 2007

Ja så smög den på igen...........
avundsjukan. Jisses om man hade fått va med! Att se detta i natura. Lyckliga människor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tot: 0.22s; Tpl: 0.016s; cc: 13; qc: 50; dbt: 0.0749s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb