Nu al een teken van leven uit Los Angeles


Advertisement
United States' flag
North America » United States » California » Los Angeles » Pasadena
August 22nd 2009
Published: August 23rd 2009
Edit Blog Post

Hallo allemaal,



Jaja, dat hadden jullie niet gedacht he!!! Net in Los Angeles / USA aangekomen en nu al een teken van leven!!!

Na een werkelijk perfect vlucht vandaag (KLM, rechtstreeks op LA) van 10,5 uur kwamen we redelijk vermoeid op het vliegveld aan. Ik moet zeggen dat we de beste stewardess ooit gehad hebben.

Ontzettend aardig, ze bleef bijvoorbeeld maar drinken halen, twee maaltijden gekregen en ook nog ijs! Echt een perfecte service.

Vervolgens nog wel meer dan een uur bij de douane in de rij gestaan, maar opeens werden alle 'nice KLM people' uit de rij gehaald en mochten we voor?!?!? Vreemd!!! Net of KLM een dealtje met de douane heeft gemaakt ofzo.

Bij het autoverhuur bedrijf aangekomen was ik nu scherper dan ooit. Na alle geintjes van voorgaande jaren (benzine tank te veel van mijn creditcard afschrijven, etc, etc) was ik ZEER op mijn hoede en heb het volledige contract doorgenomen voordat ik ook maar iets tekende.

Dit tot groot ongenoegen van die gast achter de balie. Zij hebben normaal ook totaal geen haast en nu was het eens omgekeerde wereld.

Buiten werd het nog leuker: we mochten dus een auto zoals besteld uit het 'mid size' vak uitkiezen... Wat bleek: het was zo druk dat er GEEN ENKELE auto stond.

Ik gelijk naar binnen en de manager hierop aangesproken 😊. No more mr. nice guy bij Allemo autoverhuur.... hahahahaa.... Opzich pakte dit goed uit want ik kreeg direct een gratis upgrade naar een full size auto!!!!

Volgens mij een Chevrolet XXXXXXXXXX. Shit, kom even niet meer op de naam. Grote bak in ieder geval met een drietraps berg-versnelling. Dit kan van pas gaan komen in de bergen.

Daarna ons hotel gevonden. Heel mooi, maar we zitten wel down town waar opzich niet heel veel te doen is (maar dat wisten we). Dus we hebben net snel even een Subways opgezocht en stokbrood (footlong 😊) gegeten en gaan nu zo slapen.

Morgen gaan we eens even de hele dag LA doorkruisen. Ik heb van te voren wat leuke dingen opgezocht waar we nog niet eerder geweest zijn (bijv. Farmers market) en een heel speciaal winkeltje in Beverly Hills waarvan iedereen zegt dat je dat gezien moet hebben.

Mochten we Paris Hilton ofzo spotten dan volgen er uiteraard foto's..... 😊.

Overigens was het vandaag 28 graden hier, geen idee wat het morgen wordt. Anders is het strand (Venice beach of Santa Monica ofzo) ook nog een optie. Of we gaan daar 's avonds eten... We zien het wel....

Twee nachtjes in dit hotel dus... En dan gaan we maandag alweer richting San Diego!

Tot gauw allemaal! Nu echt slaapie, slaapie doen!


Groetjes,




Advertisement



23rd August 2009

Leuk om te lezen.
23rd August 2009

nog heel veel plezier eeeen uitkijken voor de boogie man annie en wim
23rd August 2009

nog heel veel plezier eeeen uitkijken voor de boogie man annie en wim
23rd August 2009

heey!!!
heeeey, globetrotters!!!! een hele fijne vakantie, leuk om jullie avonturen en bezigheden weer te volgen. groeten Cor
23rd August 2009

Gesjellie!!!
Ola Amigo's!!! Wat is het net toch een mooi iets he?? hahahaa... Ik hoop echter wel dat er nog spannende, lachwekkende verhalen komen hoor! Wanneer komen jullie weer terug? Kunnen we nl gelijk een date prikken voor Da Stories :-) Have fun en lees jullie snel weer... Heel veel liefs Moi
23rd August 2009

Een goed begin!
Wat een goed begin van jullie vakantie! Heel veel plezier! Groetjes, Linda
23rd August 2009

Veel plezier
Yooo Ramon en Jacinta! Veel plezier gewenst! Ik wist niet dat jullie alweer op vakantie gingen. Leuk dat jullie nog steeds de blog bij houden. Ik zou trouwens ook wel eens een keer die kant op willen, ben nog nooit in Amerika geweest. Daarom vind ik jullie blog altijd erg interessant om te lezen!

Tot: 0.324s; Tpl: 0.012s; cc: 19; qc: 77; dbt: 0.1175s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb