Een onverwachte teken uit Torremolinos / Spanje!


Advertisement
Spain's flag
Europe » Spain » Andalusia » Torremolinos
May 8th 2009
Published: May 8th 2009
Edit Blog Post

Hallo allemaal!!!!!



Sinds woensdag zitten we in Torremolinos / Spanje voor een weekje ongeremd luieren en ontspannen! Het is hier heerlijk. Continu tussen de 25 en 30 graden en een strak blauwe lucht.

We zitten in een super mooi hotel met heerlijk eten.

Al met al vermaken we ons hier prima dus!

Was sowieso wel eens lekker om slechts 2.5 uur te hoeven vliegen ipv de 14 uur naar de VS inclusief overstap etc, etc. Alleen het feit dat we om 06:20 al zouden vliegen en we dus om 03:30 uit bed moesten was voor mij een DRAMA natuurlijk :-).

Al een paar dagen in de aanloop naar deze vakantie ben ik begonnen met het vervroegen van mijn 'naar bed gaan tijden'.... Hoewel dit enigszins gelukt is, was het uiteraard nog steeds een drama om midden in je REM slaap om 03:30 de wekker te horen gaan.

In een roes ben ik naar schiphol gereden :-))))

Enfin, al met al alles overleefd (NET aan dat wel) en inmiddels al volledig omgeschakeld in het Spaanse vakantie ritme.

Gisteren heeft Jacinta zich laten masseren bij een professionele masseuse die een standje heeft naast het zwembad.

Vandaag lekker bij het zwembad gelegen, gewandeld over de boulevard en ons door een treintje naar de markt laten vervoeren. Geen levensgevaarlijke TukTuk dit keer maar een gemoedelijk toeristen ding :-). Jacinta is opeens op de tassen-, zonnebrillen en kleding tour. Vooral dat tassen deel is normaal niks voor haar, maar ja al deze koopjes kan je niet laten liggen he..... :-)

Voor morgen (zaterdag) is er een dag met wat minder weer voorspelt maar gelukkig lijken de dagen daarna weer prima te zijn.

Al met al komen we hier prima tot rust dus!!! Echt heerlijk.

Mochten we van de week nog iets te melden hebben of meer foto's hebben dan laten we wellicht meer van ons horen.....

Groetjes,






Additional photos below
Photos: 28, Displayed: 23


Advertisement



9th May 2009

Enjoy
Hoi vakantiegangers, Ik zie/lees dat jullie even aan het onthaasten zijn. Ga zo door en nog veel plezier in Espana. Groeten van Danny. ( weer aan het werk na trip Istanbul)
9th May 2009

Hey dat wist ik niet ;) Geniet er lekker van en spreek jullie weer als jullie terug zijn. Lekker lui en in de zon :)
10th May 2009

"Al een paar dagen in de aanloop naar deze vakantie ben ik begonnen met het vervroegen van mijn 'naar bed gaan tijden'.... " DIT SLAAT WERKELIJK WAAR ALLES :D.
10th May 2009

Hey holiday makers. On the move again I see, enjoy it. But remember to save some money for visiting us for WK 2010 next year ;-)
11th May 2009

Lekker hoor! Maar ik sluit me wel aan bij Wouter zijn verbazing... kom op zeg he!
12th May 2009

Leuk om te lezen! Ook de comments ;) Hoop dat die retourvlucht op een beetje fatsoenlijke tijd is? :) Veel plezier nog! Groetjes, Mario

Tot: 0.292s; Tpl: 0.029s; cc: 18; qc: 73; dbt: 0.0839s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb