!!Bonus!! 15 juli Denny's special

North America » United States » Arizona » Kingman
July 15th 2009
Published: July 16th 2009

We konden het niet laten.
In Kingman is er eigenlijk geen reet te beleven. Maar eten en motels genoeg.
Het ligt ook allemaal pal naast de interstate 40 die ons naar de Grand Canyon zal leiden.
We hadden de keuze uit McDonalds, Burger King, Pizza hut, KFC, Taco bell en Denny's.
Ik wilde graag naar de Wendy's maar die hebben we tot op heden maar 1 keer gezien.
Dus kozen we voor haar broer the Denny's. Eenmaal binnen werd ik verrast doordat er geen bestel balie was.
Meteen kwam er een serveerster aangelopen die vroeg of we plek voor twee wilden.
Nadat we onze plaatsen genomen hadden werd er een menukaart voorgelegd en een specialiteit aangeraden.
Alles lijkt dus verre van een fastfood keten. We bestelden allebij een overheerlijke salade en daarna een fijn gerecht.
Het eten was er goed net als bij een gemiddeld restaurant. Behalve dat het stuk vlees gewoon een vette burger met gesmolten kaas was. Het had dus best een goed restaurant kunnen zijn. Op de burger na is het dat niet.
Tot op heden hebben we ook nog geen ultra large dingen gezien. Alleen is je drinken standaard een halve liter.
Het valt ons nog allemaal
VakantieAmerika2009 232VakantieAmerika2009 232VakantieAmerika2009 232

Met een halve liter de menukaart doorspitten
mee.

VakantieAmerika2009 236

Milkshakeje na, fantastisch

16th July 2009

Peter....
Je moet gaan hardlopen jongen, dat komt niet goed met je buik!!!
16th July 2009

vreetzakken
en maar eten!! Straks moet ik jullie nog rollen over de trimbaan. Maar veel plezier daar nog. Have a nice trip and don't forget my present ;) greetings, The lovely sister (in law) :)
11th August 2009

Eten
Moeten al die pondjes er nu weer afgerend worden?
12th August 2009

ehhhh helaas ja.

Tot: 0.153s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 50; dbt: 0.0586s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb