Beach n´ boogie!


Advertisement
Mexico's flag
North America » Mexico
March 8th 2005
Published: March 8th 2005
Edit Blog Post

ny frissa!ny frissa!ny frissa!

skönt med kort har
Hei igen!

Jag maste medge att jag har fatt en väldigt trevlig start pa min resa. Nu har jag varit pa Isla Mujeres (5 min utanför Cancun) i ca 5 dagar. Här har vi solat, badat och festat lite. Vi har bott pa ett fint hostell rätt vid stranden där vi har träffat en massa trevliga människor. Jag har inte blivit altför solbränd men jag har försökt undvika att ligga pa stranden altför länge, pluss att jag har klippt haret (eller Paal har klippt det för mig) sa jag vill ju inte bli bränd i skalpen.

Idag checkar vi ut och reser inn i Mexico. Först til Tulum som ligger längre ned längs kusten och sa tar vi nattbussen til Palenque (osäker hur man stavar det) som lär ha bland dom bästa Maya ruinerna i Mexico. Sa jag ser fram mot lite kultur och jag ska försöka ta en del bilder som jag lägger upp pa dagboken. Ser ocksa fram mot 16 timmar pa en buss. Fran Pelenque reser vi över gränsen til Guatemala och til Tical för ännu mera ruiner, tjoho!

Har inte sa mycket mer att skriva om, men jag hoppas alla har det bra och
Flora och FaunaFlora och FaunaFlora och Fauna

nagra ödlor vid hostellet
nästa uppdatering kommer förhoppningsvis fran Guatemala eller Honduras.


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement

La PlayaLa Playa
La Playa

25-30 grader i solen, trevligt.


Tot: 0.072s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 45; dbt: 0.0445s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb