Bileter frå Xico, 11. februar


Advertisement
Mexico's flag
North America » Mexico » Veracruz » Xalapa
February 12th 2007
Published: February 13th 2007
Edit Blog Post

Bileta frå Las cascadas (fossefalla):
EDIT: Dette er nesten alle, no vert eg angripen av hordar med flygemaur, det er på tide å sløkke lysa.
I dag (13.feb.) såg eg forresten min fyrste kakkerlakk, den var enorm men var heldigvis ikkje på rommet mitt.
Grøss og gru.
Vonar de kosar dykk med bileta!


Additional photos below
Photos: 30, Displayed: 22


Advertisement

Eduardo, Sean og SarahEduardo, Sean og Sarah
Eduardo, Sean og Sarah

Frå eit av utkikksstadane.
Største fossen 2Største fossen 2
Største fossen 2

Endå finare i røynda..
Indiana Jones-skogIndiana Jones-skog
Indiana Jones-skog

Where is the Temple of DOOOOOOM??
Utfor stupetUtfor stupet
Utfor stupet

Laaangt ned..og altfor nærme kanten! Fekk kjeft med Marcos...hehe.
Siri på bruaSiri på brua
Siri på brua

Dei obligatoriske bileta av meg sjølv ;)
Siri på brua 2Siri på brua 2
Siri på brua 2

Dei obligatoriske bileta av meg sjølv ;)
Mystiske bassengetMystiske bassenget
Mystiske bassenget

Fann aldri ut korleis me kunne kome oss ned dit. Neste gong!
TrappetrollTrappetroll
Trappetroll

Sarah trappetroll.
ElvaElva
Elva

Dit ned ville me!
Eduardo og Sean i skauenEduardo og Sean i skauen
Eduardo og Sean i skauen

På tur ned ein mystisk sti..som førte oss til den eine elva.
PalmeskogPalmeskog
Palmeskog

Eg elskar naturen her..
BlomarBlomar
Blomar

Fine skogen!
Ein fin liten blome i skogkantenEin fin liten blome i skogkanten
Ein fin liten blome i skogkanten

Atte, pappa, fekk ej te å broke dinna nærbilde-dingsen???
Blome og SiriBlome og Siri
Blome og Siri

Lukta ganske bra, gjorde det óg.
Sarah på steinenSarah på steinen
Sarah på steinen

Vassa rett over, gitt.
Fine elvaFine elva
Fine elva

Ah, Eg kunne ha vore der i timesvis (noko eg óg var, strengt tatt).
La cascadaLa cascada
La cascada

Nærare inntil ein litt mindre foss.
Marcos y SarahMarcos y Sarah
Marcos y Sarah

...ved den same fossen.


17th February 2007

hei på dej siri! kjekt å lese bloggen din. hørest ut som du oppleve masse spennande.mange fine bilde. no e katrine å ej i ørsta på vinterferie. skal jobbe litt i vikegata, å besøke slekt å venner.ha d bra. skal helse frå mormor å morfar :)) kos dej
21st February 2007

EJ ME VIL REISE!!!!
BUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHUUUUUUUUUUUUUU! Misunnelig, men überglad på dine vegne sis!

Tot: 0.119s; Tpl: 0.03s; cc: 8; qc: 48; dbt: 0.074s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb