Tulumin rantarauniot

Mexico's flag
North America » Mexico » Quintana Roo » Tulum
January 23rd 2015
Published: January 23rd 2015

Tahan majapaikkaan sisaltyi aamupala. Aamupalalle tuli myos kaksi nuorta suomalaisnaista. Toinen heista kysyi toiselta: mitahan vittua tama on. Totesin etta osaisin kylla kaantaa sen espanjaksi. Otin sitten taksin ja maksoin 70 pesoa eli 4 euroa siita etta paasin raunioille. Olin siella vasta klo 10.40, ja lippukassalle oli jo jonkin verran jonoa. Alue oli pienempi kuin Chichen Itza. Sateenvarjoni meni valilla siihen kuntoon, etten saanut sita suljettua, mutta tuuli oikaisi sen taas. Tapasin amerikkalais-meksikolaisen pariskunnan, joita olin jututtanut myos Chichen Itzassa. Palasin colectivolla, otin vahan aurinkoa selkaan ja vatsaan. Koska rannalle ei mene colectivoja, hylkasin idean siita etta olisin kaynyt katsomassa rantaa - ehka Cancunissa ehtii viela. Tulin sitten klo 15 kopioimaan kuvia ja paivittamaan tata blogia. Illalla lahdin sitten kierrokselle. Kavin syomassa ja juomassa muutaman juoman - ulkona kaikki ja t-paidassa ja sortseissa.

Tot: 0.072s; Tpl: 0.015s; cc: 11; qc: 28; dbt: 0.0361s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb