Takaisin Cancuniin

North America » Mexico » Quintana Roo » Cancun
January 24th 2015
Published: January 25th 2015

Yolla satoi vetta ja huoneen lampotila laski illan 28 asteesta aamuksi 25 asteeseen. Tapoin yolla lattialla olleen kovakuoriaisen. Aamulla wifi ei toiminut huoneessa. Otin aamiaiselle mukaan tabletin. Kun samalla puhuin, soin ja selasin nettia, unohdin puhdistaa kateni ennen leivan syomista. Aamiaisen jalkeen alkoikin royhtayttaa, ja myohemmin tuli hontelo olo. Kuumemittari naytti ensin 36,8 ja kohta jo 37,5. Oli silti lahdettava matkaan. Menin kilometrin matkan bussiasemalle taksilla ja vaihdoin viela rahaa.

Talla kertaa olin ottanut paikan etupenkilta - siita nakikin jotain. Matkan aikana olo parani sen verran, etta kun Cancunissa bussiasemalla taksit pyysivat mielestani liikaa hintaa, niin kavelin reilun kilometrin matkan hotellille. Lampomittari naytti 36,5, joten uudestaan matkaan. Olin katsonut eilen, etta markkinapaikan lahella pitaisi olla kirjakauppoja. En loytanyt niita joita mainittiin netissa, mutta loysin toisen, josta ostin sitten tuliaiseksi kirjan. Markkinoilta ostin mukaan t-paidan, ja kavin sitten laheisessa ruokakaupassa ostamassa makeita tuliaisia.

Illalla lahdin kaymaan ka

Tot: 0.05s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.0321s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb