01. Dins 1jan - Arrival


Advertisement
Mexico's flag
North America » Mexico » Quintana Roo » Tulum
January 1st 2008
Published: January 27th 2008
Edit Blog Post

Mexico vanuit vliegtuigMexico vanuit vliegtuigMexico vanuit vliegtuig

Ik denk toch dat dit Mexico is .. zoniet, dan is het een stukje van Cuba.
Nog niet veel meegemaakt, om niet te zeggen, nog NIKS.

Maandagnacht/oudjaar: maar een uurtje geslapen vooraleer ik naar luchthaven vertrok :s
Op het vliegtuig als blok in slaap gevallen, niet eens geweten dat we opgestegen zijn ..
Vliegtuig maakte tussenstop in Varadero (Cuba), dus daar nog paar uur aan grond gestaan vooraleer we verder vlogen.
Had toen ondertss al hoofdpijn van het lange vliegeren en het te weinig slaap (of kwalitatief slechte slaap).

Geland in Cancun .. hothot!

Plan was om dan direct bus te nemen naar Tulum, maar door hoofdpijn en groggy zijn zag ik dat niet meer zitten.
Wou enkel nog maar slapen. Maar vond geen plek om te slapen, dus toch maar op bus naar Tulum gestapt. Om 5u was bus.
Was toen al aan het schemeren .. in bus natuurlijk ook ogen dichtgedaan, 1 oog open gelaten om indoog te houden of ze niet met men bagage weg zouden zijn, want die lag in de koffer van de bus, dus elke keer als die stopte .. ik naar buiten kijken.
Veel te ongerust dat ik ben (JA VOK), want na 3u op plek van arrival aan te komen (ondertss nog ergens moeten overstappen) lag mijne rugzak er nog steeds!!
Dus in het vervolg: beter slapen en minder stressen.

In Tulum, direct hostel gevonden dat ik zocht (The Weary Traveller) .. en nog een bedje gekregen in dormitory.
Had van hele dag niet meer gegeten, buiten vliegtuigeten .. dus snel stukje pizza op straat gegeten.

Haja, eerste blijn! (had sleffers nog geen 15minuten aan denk ik)


Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement

DormitoryDormitory
Dormitory

Verschrikkelijk slechte matrassen (mouche), vuile douch (of iets dat ervoor moet doorgaan) met koud water .. 5 Sterren keet dus!
Tulum 'City'Tulum 'City'
Tulum 'City'

Main street
ADO Bus station TulumADO Bus station Tulum
ADO Bus station Tulum

ADO = dé manier om u voort te plaatsen in Mexico ..


Tot: 0.055s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 28; dbt: 0.0348s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb