Oaxaca - impulsiv beslutning!!

Mexico's flag
North America » Mexico » Oaxaca » Oaxaca
February 16th 2006
Published: February 25th 2006

I Oaxaca fra den 16-19
Highligths:

Tog en ret impulsiv beslutning denne morgen...nemlig at tage med min roommate Moon til Oaxaca, paa trods af at jeg ingen ide havde om hvad det var for et sted... Det skulle vise sig at vaere den helt rigtige beslutning!!
Den var en lang bustur men til Oaxaca kom og fandt et hostel. Vi var traette da vi ankom men tog et bad og saa gik vi hen til Zocalo... Det er virkelig en smuk by og atmosfaeren var helt anderledes i forhold til MexicoCity, virkelig idy...og den friske luft...laekkert!!! Taenk pludselig at saette saa stor pris paa ren luft...
En anden laekker ting viste sig at vaere morgenmaden paa hostlet!!!tiltraengt!
De naeste dage gik med at gaa rundt i den skoenne by og undersoege det hele og besoege en masse gallerier...Oaxaca har noget af en imponerende kunstscene! Og arkitekturen var ogsaa ret imponerende og inspirende. Den ene aften tog vi paa salsa bar, lidt dyrt men saa var der ogsaa lektioner i salsa😊 det var ALT for sjovt...fik en masse vabler men danses skulle der!! og efter en mojitos gik det glimrende...tror jeg😉
Tre skoenne dage i Oaxaca....

OaxacaOaxaca
Oaxaca

Morgenmad!!!:)

Find Holger...

Tot: 0.126s; Tpl: 0.015s; cc: 15; qc: 76; dbt: 0.0699s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb