Beach at last!!!

February 19th 2006
Published: February 25th 2006

Jeanette 21 aar:)
Puerto Escondido - d.19-22 feb.

Higligths:

Spiste en kaempe omgang morgenmad og saa gik turen ellers til Puerto Escondido...med en lille minibus....vi havde hoert at det ville blive en noget vild tur men var nok alligevel ikke forberedte paa hvad der ventede os..nemlig en 6 timers tur i bjerne hvor vi alle blev ret syge!!!men overlevede (hvilket ikke gav sig selv😉
Vi fandt vores hostel - "Shalom". Ret hyggeligt og noget anderledes fra hvad vi kom fra!
Og vejret var helt fantastisk...
Foerste aften stod paa afslapning efter den noget turbulente bustur...hoerte livemusik i baren ved siden af hostlet....
Ellers stod den paa strand!!! Og noej hvor var det dog tiltraengt!!! og smukt var det...saa saagar en hvad!!! cool at sidde inde paa stranden og se den "baske" i vandet mens turistbaadene cirklede omkring den og virkelig fik noget for pengene!
Min foedselsdag stod paa strand det meste af dagen...derefter blev det til et hurtigt bad og saa skulle vi ellers dulles op til foedselsdagsfest. Skulle moedes med Richard (fra MexicoCity hostel, Oaxaca
Puerto EscondidoPuerto EscondidoPuerto Escondido

Kage til Jeanette paa hendes 21 aars foedselsdag...lucky me:)
og nu moedte vi ham ogsaa her i Puerto Escondido😊 ret sjovt!) kl.19 men kom alt for sent - pinligt! Han havde samlet nogle gutter saa pludselig var vi et selskab paa 7. Vi fandt et italiensk sted at spise. Der var en helt kanon stemnin paa trods af at vi ikke rigtig kendte hinanden. Og de kom med overraskelseskage med lys i og sang - blev helt roert!
Derefter tog vi paa club (Blue Station) hvor vi fik nogle gratis shots. Og da jeg havde foedselsdag fik jeg ogsaa en hel del ekstra (bl.a. nogle shots hvor jeg bagefter saa flasken - fyldt med skorpioner!!)! Men klarede den! Vi fik danset salsa m.m. Det var alt i alt bare en helt kanon foedselsdag men nogle hlet vildt sjove mennesker og sindsyg god stemning. Meget bedre end jeg overhovedet havde turde haabe paa. Da vi kom tilbage til hostlet blev det ogsaa lige til et par Coronaer...

Den sidste dag blev for mit vedkomne dedikeret til stranden... Her moedte jeg en del af de andre fra foregaaende aften saa hyggede med dem resten af dagen.. Moedte ogsaa Noah (Canada) som baade paa hotellet ved stranden. Havde aftalt med Moon
Puerto EscondidoPuerto EscondidoPuerto Escondido

Jep...drak shots...fra den flaske!
at vi skulle se solnedgangen. Dax (som ejg moedte aftenen foer sagde at den smukkeste solnedgang var fra den bar han arbejde. Det viste sig at vaere samme sted som Noah boede med sine foraeldre (total luksus). saa der gik vi allesammen op - og ja - det var ubeskrivelig smukt!
Sluttede aftenen af med at spise sammen med gutterne og saa ellers med bussen til MexicoCity! Oev!

Solnedgangen!!!

Jeanette 21 aar:)

Foerste beroering med "Pacific Ocean":)

Vores hyggelige forsamling paa resaturant...

Paa club!!!:)

3 haarde damer...(men bare nogle cigaretter vi har laant...desvaerre men er stadig en go pige;)...

"Vores" strand:)

Solnedgangen fra luksus hotellet:)

Var selvfoelgelig noedt til at lave den lille (lettere overvaegtige) havfrue;) plat!!!;)

Lettere berusede...af den gode stemning;)

Saadan boer man fejre sin foedselsdag!

6th April 2006

the little mermaid!!!haha

Tot: 0.121s; Tpl: 0.009s; cc: 21; qc: 77; dbt: 0.0764s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb