Hoe is Nederland zonder Aar en Ink


Advertisement
Canada's flag
North America » Canada » Quebec » Montréal
June 1st 2008
Published: June 1st 2008
Edit Blog Post

Zo na zo'n slorige vier weken zonder wat van ons te laten horen voel ik me zo schuldig dat ik maar weer eens een blogje schrijf. Uit het oog uit.... nou ja je weet wat ik wil zeggen.
Ja, waar was ik ook al weer gebleven drie weken geleden hadden we voor twee weken een gast op bezoek, Charlote een collega van Ink. Ze was hier voor werk (ja, die biologen die hebben het enorm zwaar!) die we vervolgens twee weken lang door heel Montreal hebben gesleurd om deze enorme stad te laten aanschouwen. Ze is er zo weg van dat ze binnenkort voor een nog veel langere tijd hier zal vertoeven. Of ze dan nog op een camping matrasje in onze woonkamer komt liggen denk ik niet maar ze is van harte welkom!!! In deze 2 weken hebben we zo'n beetje elk respectabel restaurant geprobeert en Ink en ik zijn nu nog bezig om ons oude figuur proberen terug te krijgen (goed dat we een zwembad hebben). Met Charlotte zijn we naar het Biodome geweest. Dit is een soort inpandige dierentuin waar alle dieren die ze hebben in hun eigen klimaat en omgeving vertoeven. Er zitten dus pinguins op ijs en apen in een tropisch oerwoud en dat allemaal in 1 groot gebouw naast het olympisch stadion die jullie al zagen in blog 1. De verschillende dieren die we hebben gezien: otters, apen, papagaaien, roofvogels, tropische vogels, gifkikkers, slangen,vissen, schildpadden en natuurlijk de hier ozo beroemde vreselijke grote krab hij heeft zelfs de krant gehaald. (Ik vond hem maar stinken en volgens mij was hij dood).
Al met al een gouwe tijd en zeker omdat we ook veel goed weer hebben gehad en we hebben dus wat afgeshopt en terrasjes gepakt, bedankt Charlotte.

Ondertussen was het ook tijd om het proefschrift van Ink drukklaar te maken zodat straks iedereen daar een exemplaar van kan bemachtigen wat nogal wat rompslomp met zich mee brengt... moet de cover zus of zo... heb ik al een ISBN nr, ben ik geen komma's, hoofdletters of andere onjuistheden vergeten want eenmaal gedrukt is gedrukt.
Aar vind het een pracht stuk maar ik ben geen bioloog en ik kijk over het algemeen toch alleen maar naar de plaatjes en die staan er niet veel in!
Voor Ink d'r verdediging van haar proefschrift moeten we er natuurlijk wel een beetje knap uit zien dus daar hebben we ook heel wat winkeltjes voor afgestruind maar volgens mij kunnen we nu best voor de dag komen (zie de fotos op de volgende blog zou ik zeggen).
Ander nieuws is dat mijn zeergewaardeerde vrinden van de GOODFELLOWS hun eerst optreden zonder harpmeister ruk (lees mij) ten tonele hebben gebracht. Het stond hier niet in de krant maar er schijnt tot ver over de hollandse grenzen over gesproken te zijn. Erg goed dat het allemaal doorgaat zonder ons al moet ik ook wel bekennen dat ik er graag bij had willen zijn maar goed dan moet je niet in Canada gaan wonen zal ik maar zeggen. Ook hebben mijn muziek vrienden van GROOT en BLIND (big blind) het voor mekaar gekregen om Johnny Winter af te spiegelen als een homo en dat nog wel in Paradiso !!!! (en dat stond hier wel in de krant). Dat is iets waar ik mijn hele leven van droom bij deze 1 nul voor de leden van big blind, Chapoo zal ik maar zeggen.
Als laatste nog een grappig nieuwtje... Ink en ik zijn afgelopen donderdag naar de biermarkt geweest ehuu biermarkt ja biermarkt! Wel eentje zonder Teun en Karmeliet maar een echte Montrealse biermarkt met alles er op en eraan. Je kent het wel glaasie kopen, muntjes halen, lam worden en dan afsnacken en naar huis wel jammer dat je op vrijdag gewoon moet werken maar toch erg gezellig
had ik niet willen missen!!!!
Nou aangezien we iedereen binnenkort allemaal weer gaan zien zal ik er een puntje aan breien anders hebben we straks geen stoere verhalen meer over. Dus tot rap de groeten aan iedereen die het horen wil.
Cola Ink en ariebabba.



Additional photos below
Photos: 13, Displayed: 13


Advertisement



3rd June 2008

evenaren
ha Aar en Ink, FF een krabbel van ons! Wij zijn net terug uit Griekenland, Corfu en hebben weer met plezier jullie Blog gelezen! Natuurlijk kunnen de Goodfellows niet net zo goed spelen zonder jouw Aar! Jij bent toch DE belangrijkste! Ja en dat Big Blind zo goed is en zulke goede recensies behaalt verbaasd me niks!Wie weet ooit met de Goodfellows! Ik kan me niet voorstellen dat er daar net zo'n leuke biermarkt is als hier op Sassem maar ja je moet iets he?! Geniet en denk af en toe eens aan ons! Groetjes Joop en Rosella

Tot: 0.086s; Tpl: 0.014s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0514s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb