Is er een dokter in de zaal?


Advertisement
Canada's flag
North America » Canada » Quebec » Montréal » Old Montréal
July 8th 2008
Published: July 9th 2008
Edit Blog Post

This content requires Flash
To view this content, JavaScript must be enabled, and you need the latest version of the Adobe Flash Player.
Download the free Flash Player now!
 Video Playlist:

1: bluesie aad 35 secs
Beste iedereen,
Als eerst wil Ik met het volgende beginnen.....
Dr. Ink en Aar (de man van) willen iedereen bedanken voor het bijdragen aan de
superdag tijdens het verdedigen van haar proefschrift en haar benoeming tot
Dokter in de Biologie.(What's up Doc?) Het was een dag waar wij lang naar toegeleefd hebben en een dag om nooit te vergeten! Enige minpuntje die dag is dat Inke vanaf nu als Ineke door het leven moet aangezien haar naam verkeerd stond op haar bul!!! Maar dat mocht de pret niet drukken. Graag komen wij deze dag overdoen op de kosten van de Universiteit Leiden dit zal plaats vinden rond januari dus houd dit vrij!!
de thai is al geboekt (haha)
Ook erg leuk om iedereen weer even te spreken en te zien.
En ook om te horen dat iedereen zoveel lol beleefde aan de blog dat deed ons goed en daar doen we het natuurlijk voor (wel blijven reageren dan he)
Ik denk dat we onze tijd in hollandia goed gebruikt hebben. Ik ben wezen dragracen met ons team in Drachten, heb onwijs lekker staan rocken met mijn band!(goodfellows rules!!!!) Zo'n slordige 400 Km op pa zijn roadking gekruist en heb een dokter gescoord. Ook niet te vergeten is dat we ons nieuwe nichtje Hannah hebben mogen ruiken! dit is iets wat via de skype nog niet mogelijk is helaas en natuurlijk de rest van de oevertjes weer eens live gezien (de lekkerste pannekoeken en koffie komen toch uit Leiden).
Maar goed na twee weken op Hollandse bodem en 75 liter koffie (hier een bakkie daar een bakkie) verder moesten wij weer terug naar ons kleine canadaatje
dus er werden 4 koffers gevuld met stroopwafels, Belgische bieren, een schoenendoos nasikruiden en kilo's drop en 20 sloffen Javaanse Jongens (nee hoor meneer ik heb echt niets aan te geven echt waar echt waar!) Ik heb zelfs mijn schoonmoeder meegenomen (waar je allemaal niet zonder kan niet?).
Mijn eigen mamma paste er niet meer bij anders was die nu ook hier!!!
moeke ik mis je iedere dag!!!
Eenmaal weer aangekomen in Montreal is Ink gelijk vertrokken naar Boston U.S.A
om een vissencongres bij te wonen. Dit gaf mij de tijd om Riet uitgebreid alle hoeken van de stad te laten zien. We zijn de berg op geweest voor een uitzicht over de stad en naar de botanische tuinen geweest met superweer hebben we de week doorgebracht dit was ook mooi want hier was de 572ste editie van de montrealse jazz festival dit is een aanrader de stad word afgesloten en er zijn 6 podiums met overal gratis muziek ,straatteater nou te veel om op te noemen
een belevenis op zich dus als je nog vrije dagen over hebt.....
nou Ik geloof dat ik er een punt aan ga breien anders heb ik voor de volgende keer geen stof meer
dus tabee,toedeloe en tot laters vanuit uit warm (38graden!!!) Montreal.
aar en Ink


Additional photos below
Photos: 13, Displayed: 13


Advertisement



9th July 2008

Schutting koning?
Zozo, temperatuurtje zeg! Jullie zullen wel in je nopjes zijn met die airco in jullie apt... Vraagje aan Peter: hoe zit dat nou met die schutting, koning?
9th July 2008

Oh ja:
Meer filmpjes!!! :-)
9th July 2008

DOCTOR
Lieve Arie, Je blogs zijn te gek...daarom heb ik je er eerder mee weg laten komen, niet meteen zeiken natuurlijk. Maar Ink is DOCTOR in de biologie, geen dokter. Dokter ben je als je geneesko gestudeerd hebt!!! Sorry, kon het niet meer aanzien... :) heel veel liefs uit Leiden! Paula
12th July 2008

meer!
Leuk dat filmpje, daar willen we er wel meer van zien! Lekker weertje daar trouwens hier is het K met P! xxx
7th August 2008

hoi
Hallo, ff berichtje uit een nat nederland. echt hele dag regen gehad. gelukkig vanavond uurtje droog, mn eerste x op de motor weg sinds lange tijd. vond het nog steeds gaaf, maar wel weer ff wennen hoor. natuurlijk voor Ink heleboel gefeliciteerd, had natuurlijk al een en ander van Arie gehoord in de karwei. en verder willen we nog wel zo.n gaaf filmpje zien en horen. veel plezier daar en greetz xxx Lia
23rd August 2008

Eindelijk gevonden
Hee aar en Ink ik heb nu eindelijk gevonden hoe ik jullie kan berijken ik ben eerst maar even in het verleden gedoken om te zien wat jullie allemaal uit gespookt hebben het ziet er erg gaaf uit echt helemaal jullie ding wat benne wij toch burgelijk in vergelijking maar goed daar kiezen we voor we zijn zelf van plan om te gaan trouwen jah jah irving gaat het met me durfen geweldig het gaat 1sept 2008 gebeuren om 3 uur in het gemeente huis in lis dus als jullie ff tijd hebben kom gerust langs hahahahaha goed ik ga nu zeker vaker kijken op jullie blog en laat af en toe ook eens wat van ons horen en eigenlijk eigenlijk vind ik dat je in okt gewoon in de zaak de bok moet komen verzuipen maar ja ik kan wel allles vinden toch irving vind de motoren waar je mee werkt helemaal gaaf dat is nog eens andere shit zeg maar nou ga ff mijn kinderen uit elkaar halen ze hebben weer eens ruzie dikke knuffels irving en diaan

Tot: 0.099s; Tpl: 0.012s; cc: 11; qc: 50; dbt: 0.0616s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb