Niagara Falls en Toronto -vanaf 4 december-

North America » Canada » Ontario » Toronto
February 14th 2012
Published: February 14th 2012

De winter voelden we al een tijd aankomen. We hadden immers al een hoop sneeuw gehad. Echter toen we in Niagara Falls aankwamen, wat voor Canadese begrippen best zuidelijk ligt. Was het boven de tien graden en superregenachtig. We hadden een motel gevonden dat goedkoper was dan elk hostel wat we tot nu toe hadden gezien in Canada. Het zat alleen wel een eindje lopen van de watervallen af. Tijdens... Read Full Entry

Photos are below

14th February 2012

Mooi verhaal zeg en wat een water he, prachtig als alles zo stroomt. Wat zullen jullie daar genieten van alles. Liefs van Tineke
14th February 2012

hoi
Hoihoi, hoest? Nog bedankt voor je foto tips Ciaran. Ik heb geprobeerd de andere foto's via de camera eraf te halen maar wist helaas niet wat formateren was... Maaruh wat ik niet helemaal begrijp is dat jullie nu een stukje posten over 2 maand geleden. Waar zitten jullie nu dan? Zijn die andere posts dan van ervoor of erna? Veel reisplezier nog! Liefs Anja
27th February 2012

verklaring blogdata
hmm, we lopen een beetje achter.. er is ook zoveel te doen :) sinds een paar blogposts schrijven we daarom de begindatum erbij. Liefs!

Tot: 0.067s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 42; dbt: 0.0448s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb