Soccer Team en een Exchange Students meeting


Advertisement
Canada's flag
North America » Canada » Nova Scotia » Annapolis Valley
September 16th 2006
Published: September 16th 2006
Edit Blog Post

Hey allemaal,

weekje niks gehoord en ik krijg al ongeduldige mailtjes 😉.

Leuk weekje gehad:

2 soccer tryouts gehad die allebei naar mijn mening niet goed gingen (het is best lastig om zonder kicksen en scheenbeschermers te voetballen). Verassend genoeg kwam ik m'n naam tegen op de lijst die op vrijdag werd opgehangen. Ik ben nu officieel een striker/forward in het Varsity team van NKEC :D. Vandaag gelijk maar even allerlei voetbal spullen gekocht, aangezien ik volgende week maandag training, en zowel dinsdag als woensdag een wedstrijd heb.

School is leuk; aardige mensen en ook de vakken gaan prima:

Engels is gewoon een leuk vak hier waarbij je echt wat leert ipv dat een of andere Griekse vrouw die de Nederlandse noch de Engelse taal machtig is je probeert duidelijk te maken dat je een laustertoets hebt.

Business management is heel interessant: het heeft veel te maken met wat ik wil gaan studeren. Tijdens de lessen doen we soms tests op de computer waarbij je door het beantwoorden van vragen een inzicht krijgt in je eigen kwaliteiten en dingen die beter kunnen.
Helaas is een deel van het vak ook het overschrijven van dingen die in het boek staan, dit zou je moeten helpen met het leren voor toetsen. Alles leuk en aardig maar aangezien ik hier 1 dag voor de inleverdatum achterkwam was het meer een inzicht in het leven van een monnik voor de invoering van de boekdrukkunst.

Journalism is ook leuk: we staan op het punt om de schoolkrant te lanceren en als publiciteitsstunt gaan we onze eigen schoolmascotte stelen tijdens een football-game :P.

Gym is niet alleen sporten, maar ook leren over je lichaam en je gezondheid en dat is best leuk om te doen.

Gisteravond naar een Exchange Student Orientation Meeting geweest waar alle exchange students in deze regio naar toe kwamen. Paar spellen gedaan en gevoetbald, maar vooral aardig wat leuke mensen ontmoet:
Je hebt een Hongaar Zoltan (ja dit lijkt meer op de naam van een bad guy uit een science-fiction film, maar zo heette hij echt) die compleet gek is, maar daardoor wel leuk is mee om te gaan. Verder heb je een shitload aan Duitsers die allemaal erg aardig zijn, sommige daarvan zal ik nog wel wat mee gaan doen.

Nacht doorgebracht door op de hotelkamer naar slecht Amerikaans geworstel en Futurama te kijken aangezien pogingen om te slapen niet erg succesvol waren in de eerste paar uur (luide airco, te korte bedden en niet moe zijn is geen goede combo).

Vanavond een feest in een hut bij een meer ter gelegenheid van de 18e verjaardag van iemand van school; ik ken de jongen niet, maar het zal vast heel erg leuk worden 😉
Kan gelukkig met iemand meerijden en bij iemand slapen, dus heb geen last van gastgezin (en zij niet van mij 😊 )

Nu maar ff lekker gaan PS2'en (net gekocht tegen de verveling :P) met Heon en dan volgende week lekker voetballen e.d.

Laterz
Ruben




Advertisement



Tot: 0.147s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0434s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb