New Brunswick -vanaf 15 februari-

Published: May 3rd 2012

Door busstakingen die nu al maanden duurden waren onze reisplannen een beetje in de war geschopt. We waren hierdoor 'gedwongen' om de trein te nemen (die veel duurder is dan de bus). Uiteindelijk waren we ergens wel blij dat we niet weer de bus hoefden te nemen. Een nacht in de trein was een stuk comfortabeler dan een nacht in de bus. Het probleem was alleen dat we met de trein niet konden... Read Full Entry

Photos are below

4th May 2012

Tof zeg!
He Judith en Ciarán, Daar ben ik weer. Wel bijzonder dat jullie steeds in ijs ronddolen daar in Canada. Prachtig, ik raak geinspireerd door het ijs en ben zelf ook bezig met ijslandschappen schilderen. Is redelijk moeilijk, maar veel naar jullie foto's kijken werkt goed. Bijzonder die 'flowepot rocks'. Dat het water zo ver daalt en stijgt. Ga ik eens even bekijken, interessante stof. Heel veel dans en kijkplezier nog. Liefs van Tineke
4th May 2012

re Tof zeg!
ik ben benieuwd naar je schilderijen Tineke! wat een eer dat onze foto's je hierbij inspireren :) succes ermee nog!

Tot: 0.084s; Tpl: 0.012s; cc: 12; qc: 45; dbt: 0.0475s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb