One Direction Up all nigh tour

Canada's flag
North America » Canada » British Columbia
October 23rd 2012
Published: October 29th 2012

One Direction concert in Las Vegas.

Eergisteren zijn wij naar One Direction concert “Up all night” geweest het was echt heel erg druk de echte fans van One Direction noemen zich “Directioners”
We zijn om 06:00 s’ochtends wakker geworden en om 07:00 klaar staan om naar de plek te gaan die plek heet “Theatre for the Performing Arts” Het was 3 uur rijden daarheen!
Toen we daaraan kwamen waren we egt HEEL erg blij “We gaan onze idolen ontmoeten!!” we gingen ook vele flashmobs doen op het liedje “What makes you beautiful” en “Up all night”
We gingen met al die “Directioners” praten en kletsen en foto's maken we hadden echt dikke lol.m 18:00 uur ging het open en onse harten begonnen al te bonken! We waren echt blij!
In de concert stonden we op de 1ste rij het was echt leuk en we werden gebeukt door al die “Directioners.” we hadden veel plezier!!
Deze liedjes hebben we allemaal gehoord bij het concert:

1. "Na Na Na"
2. "Stand Up"
3. "I Wish"
4. Medley: "I Gotta Feeling" / "Stereo Hearts" / "Valerie" / "Torn"
5. "Moments"
6. "Gotta Be You"
7. "More than This"
8. "Up All Night"
9. "Tell Me a Lie"
10. "Everything About You"
11. "Use Somebody"
12. "One Thing"
13. "Save You Tonight"

14. "What Makes You Beautiful"

We hadden met een wedstrijd meegedaan we hadden een Meet&Greet gewonnen met One Direction! Wij gingen heel veel vragen stellen. Kunnen jullie zonder jullie mobieltjes leven en waren jullie voor One Direction al vrienden? en nog veel meer veel foto's genomen! Toen we terug kwamen konden we gewoon niet geloven dat we ze daarheen zijn gegaan en ze hebben ontmoet!!

Tot: 0.101s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 43; dbt: 0.0643s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb