Justin Bieber Believe tour

North America » Canada » British Columbia
October 2nd 2012
Published: October 23rd 2012

Onze reis door America

Onze uitstapje naar de concert van Justin Bieber’s Believetour in MGM Grand Garden Arena.

Justin Bieber kwam voor zijn Believetour naar Las Vegas. Wij moesten daar natuurlijk heen gaan!
We zijn rond 7 uur ’s ochtends opgestaan. We waren rond 9 uur ’s ochtends bij de concertzaal. Er stonden bijna geen mensen buiten. Opeens kwamen er mensen naar buiten. We hadden nooit verwacht dat het Team Bieber(de team van Justin Bieber zoals zijn bodyguard,zijn manager etc.) zou zijn. Opeens kwamen Kenny&Moshe (Justin’s bodyguards) naar buiten. Wij gingen naar hun toe. Toen kwam Justin Bieber naar buiten. We gingen naar hem toe en vroegen om een foto en handtekening . Hij vroeg waar wij zaten en we zeiden op rij 63. Toen zei hij dat hij ons tickets wou geven voor rij 1. We waren superblij en bedankten hem. Toen ging die weer naar binnen om zich klaar te maken. Er begonnen steeds meer mensen te komen. Om 13:00 hadden we onze eerste flashmob op het liedje ‘All around the World’.
Daarna gingen we met alle beliebers liedjes zingen. Om 15:00 was onze tweede flashmob op het liedje ‘Baby’. Om 16:00 gingen de deuren open en mocht je naar binnen gaan. We waren best snel binnen. Toen we binnen waren gingen we Justin Bieber spullen halen bij de souvenirwinkel . We hebben 3 shirts en 5 armbandjes gekocht. Toen gingen we naar de zaal. Het was een superleuk concert. Na het concert bleven we nog buiten wachten voor het geval dat Justin naar buiten kwam. We stonden daar met ongeveer 12 meisjes. Toen die naar buiten kwam samen met Scooter(manager) ,Usher en Pattie(moeder),zijn we met hun op de foto gegaan en hebben we even met ze gepraat. Daarna gingen we naar het hotel. Het was een superleuke dag!

Groetjes Beliebers.

Tot: 0.068s; Tpl: 0.008s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.034s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb