Søren’s besøg i vancouver og mig i LA?

Canada's flag
North America » Canada » British Columbia » Vancouver
October 8th 2007
Published: October 8th 2007

Så blev det slutningen af september også kom brormand forbi! Det blev en uge fyldt op med god gang i den! Søren kom onsdag og var meget træt, så det blev en kort aften hvor han faldt i søvn ikke lang tid efter vi var kommet hjem fra lufthavnen. Dagen efter kom vi dog i gang med at opleve Vancouvers mange fantastiske sider! Vi var bla inden og se deres ishockey hold; The Canocks, det var en super fantastisk oplevelse, som i kan se på billederne fik vi købt os T-shirts og skumfingre, så vi rigtig passede ind mellem alle de lokale fans!

I løbet af weekenden fik Søren og jeg besteget et bjerg, the Grouse mountain, sammen med danske Louise og Svenske Arvid. Turen derop var ond (!!!), men det var helt fantastisk da vi endelig kom derop, man har en meget fantastisk udsigt ud over hele Vancouver!

Ellers gik ugen med at fjolle rundt i downtown og ude på Campus, som dem af jer der kender Søren ved hvordan det nu engang er? haha.. Det var dejligt at have brormand på besøg!

I sidste weekend i september, et par dage efter Søren tog hjem til dk, tog jeg til LA for at besøge Stine fra mit studie. Det var en fantastisk weekend! Den blev mest brugt på et shoppe og feste. Den første aften var vi til party på en cool natklub med 50 Cent, The rock osv... det var en ret sjov oplevelse, og meget anderledes end livet i Vancouver. Om lørdagen var vi til et kæmpe rave i downtown LA med 25.000 mennesker! Stine og jeg endte dog inde i VIP afdelingen med gratis drikkelse, og når man kender os to sammen, så ved man bare at det kan blive spas?. Det var en rigtig sjov weekend i LA og gav lidt ekstra energi til skolen ”herhjemme”!

Tot: 0.059s; Tpl: 0.014s; cc: 9; qc: 44; dbt: 0.0328s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb