Everybody singalong, doo dah, doo dah


Advertisement
Canada's flag
North America » Canada » British Columbia » Vancouver
September 19th 2007
Published: September 20th 2007
Edit Blog Post

VisitVisitVisit

Yay Mel! And Jericho beach! Gimme more!
Spet en cudovit dan, kar se vremena tice. No ja - Vancouver je najlepse mesto na svetu, kadar ne dezuje. Ko pada dez, je najlepse mesto na svetu v dezju.
Sla sem peske do Safewaya na 10th & Sasamat in nazaj, ker je bil pac tako super lep dan, pa se za vozovnico sem prisparala. Naredila sem super hearty lunch za najudve, potempa je klicala Mel. Pripeljala se je all the way down from K-town (Kelowna), se pravi 4 ure in pol, samo zato, da bi se dobila z mano (in Liso) na kosilu/vecerji. Za Kanadcane je to sala mala, za nas je to obisk Dunaja ali Munchna za kofe. Svasta. Pripeljala se je torej na UBC, in skupaj sva jo mahnili do Jericho beach. Bili sva namrec ze prepozni za STanley park, ker je kaksne 3/4 ure prevec lutala po Vanu. Sli sva do tiste tocke, kjer je absolutno osupljiv razgled na downtown (wow I still remembered how to climb up there!), malo posedeli, potem pa se sli preparkirati malo visje na 4th avenue, ker sva bili zmenjeni z Liso, da gremo v Naam. Oh, the Naam! How I missed thee! Naam je 24-urna healty vegetarian goodies gostilna z dolgo
LandscapeLandscapeLandscape

Oh the view from Jericho beach ...
tradicijo, narejena v recimo temu hipi stilu, ampak hrana je bo-zan-ska. Jedla sem neko Asian noodle soup in .. hhhhhhh ......... nepopisno.
Okoli sedmih smo se odpravile do lokala po imenu Legion, ki je prav za prav zbiralisce vojnih veteranov (!), na Main & 23rd. Paul nas je zbobnal tja za karaoke, a Mel je zal morala iti, ker ima jutri solo, tako da sva sli samo midve z Liso. Pocasi so se nakapljali tudi ostali, najprej Paul & his gang, pa njegov brat, potem pa se kar Silva in Joze - whaaaaa? Stage fright right away! Silva namrec napol profesionalno poje in je zborovodkinja. Pobirali so prijave in v navalu obupa sem izbrala pesem Disco 2000 od Pulp (je v povezavi z nekim zurom tu pred letom in pol), in ko je koncno prisel moj cas slave, sem najprej pol komada zafusala, potem pa odcivkala do konca in pozela klavrn aplavz. Matr, tisti pint piva za $2,90 je bil premalo ocitno!
Laurel, Kil Moon (prisla sta kasneje, zal pred mojim "nastopom"), Lisa in jaz smo se potem kmalu odpravili peske do Broadwaya, ujagali 99-ko, Lisa je izstopila na Granville in sla v DT, mi pa na UBC. In trenutno
Three's a partyThree's a partyThree's a party

Mel, me and Lisa - just like Slovenia!
L & K delata nekaj za vecerjo, jaz pa delam plane za preostala dva dneva. Jutri naj ne bi dezevalo, zato bova sla najbrz s Tristanom v Stanley park, ampak pustimo se presenetiti do jutra, kar se tice vremena. Tukaj pac nikoli ne ves, kako bo cez pet minut.

Advertisement



Tot: 0.055s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 28; dbt: 0.0368s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1mb