Just a random week...


Advertisement
Canada's flag
North America » Canada » Alberta » Calgary
January 28th 2006
Published: January 30th 2006
Edit Blog Post

Mijn laatste blog is al weer een tijdje geleden, shame on me. Sorry, nogal druk geweest met alles en nog wat. Even in mijn geheugen graven hoor.. Afgelopen weekend heb ik niet zo heel veel bijzonders gedaan, aardig wat gestudeerd, boodschappen gedaan (wat zoals al eerder verteld een hele onderneming is), wat praktische dingetjes geshopt, bijgepraat met wat mensen, en gesport. Da's wel erg relaxed, de uni fitness is zo dichtbij en een stuk beter dan in R’dam, dus ik ga hier aardig regelmatig sporten. niet uren lang, gewoon wat cardio, maar toch.

Zaterdagavond eerste houseparty, in een appartement waar een Duits meisje en drie Canadese meisjes wonen. Super gezellig, en lekker dicht bij huis, nog dichterbij dan de Den 😉. Zondag heeft Michaela, een Oostenrijks meisje Kaiserschmarren voor ons gemaakt, echt geniaal. Zij kookt echt super, dus ik moet maar bevriend met haar blijven 😉.. Als het goed is komen er later nog wat foto's daarvan.

Voor de rest waren vooral de avonden noemenswaardig, overdag heb ik niet zo heel veel bijzonders gedaan. Maandag film, dinsdag en woensdag naar de Den. Donderdag zijn we naar de opera gegaan, weer eens wat anders dan clubs en pubs. Alleen was het een beetje aparte opera, Dead man walking, niet echt een verhaal wat je in operavorm zou verwachten. Het verhaal was erg goed, maar ik had het liever in toneel vorm gezien, en velen waren het daar mee eens. Na de opera hebben Freya (een Australisch meisje waar ik mee omga) en ik de mensen die niet mee naar de opera gingen opgezocht in Tequila's, een club downtown. Foto's daarvan komen ook nog, ik moet ze van iemand anders inpikken 😉.

Vanmiddag ben ik met Megan, mijn 'buddy' geluncht ergens in een Amerikaans aandoend restaurant, erg leuk en vooral lekker. Een stuk beter dan de foodcourt, mm.. Daarna heeft ze me haar appartement nog even laten zien, zag er erg goed uit, groter dan campus rooms, een balkon erbij, vlakbij de uni én een stuk goedkoper dan op campus wonen. (4 the record: voor minder dan 4 maanden campus betaal je 2200 dollar). Ik persoonlijk ben super blij dat ik op de campus woon (ik zal een andere keer wel wat meer schrijven over campus life 😊 ), maar als ik hier voor een paar jaar zou zijn zou het anders zijn.

Maar goed, ze heeft me nu dus weer thuis afgezet, en ik ga zo maar eens beginnen met koken.. Vanavond icehockey :D!


Advertisement



Tot: 0.319s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 39; dbt: 0.2426s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb