Dubai


Advertisement
United Arab Emirates' flag
Middle East » United Arab Emirates » Dubai
October 29th 2010
Published: October 30th 2010
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

Dubai

V noci je posiate svetlom.

Letisko Dubai je fakt obrovske. Pritom je aj krasne na pohlad a velmi ciste. Z lietadla som vysiel asi posledny. Nemal som sa kam ponahlat, lebo odlet som mal az o 4 hodiny. Pristali sme o 23:00 miestneho casu.
Po vstupe na letisko som si vsimol obrovsku zahradu umiestnenu v hale letiska a to bola len prva z dvoch. Najprv som chcel zistil kde je GATE 221, kde som mal byt o 3:00. Bolo to tam dobre oznacene a cestou popri duty free obchodoch som to lahko nasiel. Zastavil som sa pri iPodoch. iPhone tam nemali. Skoda. Chcel som vediet cenu na porovnanie. Dalej tam boli klasicke obchody na duty free: sperky, parfemy, tabak, alkohol a suveniry. Mali tam pekne magnetky a tiez tricka pre deti. Cestou spat sa tam istotne zasa stavim a kupim veci co som si uz obhliadol. Na konci haly som nasiel dalsiu zahradu, ktoru som odfotil a mohol som sa otocit spat.
Dve veci ma zaujali v Dubai na letisku, okrem zaparkovaneho cerveneho Ferrari v strede duty free zony. Prva bola sluzba na panskych toaletach, kde zamestnanci doslova cihali kedy niekto vyjde zo zachoda a hned po nom tam nabehli a vsetko vycistili. Tak to tam aj vyzeralo. Vsetka cest. A druhou bola spiaca zena pod zadnym sedadlom na policajnom letiskovom auticku. Trochu som mal vnutorny problem ju odfotit, ale jednoducho to sa nedalo len tak zahodit za hlavu. Hned ako som ju cvakol, tak dvihla hlavu a pozerala na mna. Tvaril som sa, ze si len prezeram snimky. Nakoniec som sa ju uz neodvazil znova odfotit. Zostala mi teda len neostra fotka s nie uplne idealnym umiestnenim objektu. Ale atmosfera zostala.
Prisiel na mna utlm a tak som si uz len sadol pri GATE 221 medzi jednu nemku, co si pisala cez skype a spanielku, co visela na facebooku. Cital som si 2 hodiny. Spanielka tam pisala a plakala a smrkala. Niekoho mi to pripominalo.

Advertisement



Tot: 0.106s; Tpl: 0.019s; cc: 16; qc: 56; dbt: 0.0497s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb