Schwechat - Dubai


Advertisement
Austria's flag
Europe » Austria » Vienna » Vienna
October 28th 2010
Published: October 30th 2010
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

Let Schwechat - Dubai


Rano som mal dost zaujimave, lebo som bol prave po opici. Nebudem tu teda popisovat podrobnosti, ze za to moze Juro Uhliar a podobne. Povedzme, ze som si teda rano zbalil prirucny kufor a nejakym sposobom som sa dopravil na letisko vo Schwechate.
Myslel som si, ze som tam velmi skoro, ale po vstupe do Terminalu 1 som hned uvidel pred sebou: EMIRATES let EK 128 check in 12:30. Bolo prave 12:20, tak som sa rovno postavil ku skupinke stojacej v rade. Moj hlavny kufor vazil 23,5 kg z povolenych 30, takze mi odlahlo. Lenze druhy kufor som mal pritazky nato, aby som si ho mohol zobrat so sebou. Esteze mna nic nevyvedie z miery a tak som ho len otvoril, vybral 2 knihy, prirucnu tasku na doklady a kufor som nechal nalozit. Nakoniec to bolo aj dobre, lebo som sa nemusel o nic starat. Cestou spat urobim to iste.
Tasku som si dal pod pazuchu, dve knihy do ruky (Stephen King: TO a Australia - spolocnik cestovatela) a pobral som sa k pasovej kontrole. Pri detektore kovov som zistil, ze si budem vzdy musiet davat dolu opasok a ze nikto nema namietky voci Horalke v mojej budne a zuvackam. Takze ako vzdy, zasa mi vsetko bez problemov preslo a bol som bez starosti.
GATE 33 som nasiel do 2 min cestou okolo duty free obchodov a potom som sa posadil do cakarne s vyhladom na plochu letiska. Otvoril som Australiu a cital som az do odletu. Dost ma to chytilo, tak som si povedal, ze TO som mohol nechat v kufri.
Mali sme priblizne 30 minut meskanie a tak pilot oznamil, ze da nohu na plyn. Vybavil som si miesto pri okne. Bolo nad kridlom, ale az pri jeho konci. Hned po vzlete som odfotil oblaky a dokonca aj nasu Bratislavu. Uzasne male mestecko v porovnani s kazdym dalsim co som letom neskor videl. Rozoznal som z vysky este aj Senec, Kaskady a matne bolo vidiet oblaciky pary z Jaslovskych Bohunic. Vedla seba som mal volne miesto, co mi prislo vhod ako odkladacia plocha. Proste idealne podmienky.
Leteli sme rychlostou 1030 km/h vo vyske 10660 metrov a celkovo bol let super. Jedna polhodinova turbulencia mierne vyviedla z miery pani co sedela obsedadlo odomna. Pol hodinu zvierala oboma rukami sedadlo ako ja u zubara, kym ja som si v klude cital o historii Australie. Ale je pravda, ze vyskove kormidlo len tak behalo ako pilot korigoval narazy.
Let Vieden - Dubai trval 5 a pol hodiny a leteli sme nad Madarskom, Rumunskom, videl som ako konci pobrezie pri Ciernom mori, dalej sme leteli ponad Turecko, kusok ponad Irak, potom Iran a nakoniec ponad Perzsky zaliv do Spojenych arabskych emiratov. Zapad slnka som odfotil niekde nad Tureckom. Bolo aj zaujimave vidiet rozsvietene mesta z hora. Pamatam si rozsvieteny Shiraz v Irane a potom samozrejme Dubai, kde sa poulicnym svetlom veru nesetri. Zial fotky boli dost rozmazane a tym nezverejnitelne.



Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement



Tot: 0.048s; Tpl: 0.011s; cc: 17; qc: 33; dbt: 0.0257s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb