Balenie


Advertisement
Slovakia's flag
Europe » Slovakia » Trnava Region
October 24th 2010
Published: October 24th 2010
Edit Blog Post

Fuuu, to uz o 4 dni letim? Vobec mi to este nedochadza. Myslim, ze ma to chyti tak v stredu vecer pred odletom. No mam vybavene to najdolezitejsie: viza, letenku, poistenie na cely pobyt, objednanu hotovost - v utorok si ju musim vyzdvihnut, lebo nemaju AUD bezne na pobocke. AUD je teraz dokonca lacnejsi ako tomu bolo pred mesiacom, co ma moze len tesit. Za menej penazi bude teda hadam viac muziky.

Na koho/co sa tesim tak najviac? No samozrejme na brata, Emmu, Deagana - trochu sa spozname. Malého Deagana som este nestretol. Len zopar krat sme sa videli cez skype. S bratom istotne budeme blbnut. Urobi mi radost ked pojdeme na motorkach niekam do lesa. Bicykloval som cely zivot, no a na motorku som si urobil akurat vodicak. Brat mal nejaku Kawassaki niekedy a viem ze nedavno bol s kamosmi niekde na mototure. Mozno si vybehneme aj my dvaja. Budem mat pozicany fotak a tak budem fotit co najviac sa da a ak sa nejaký snímok fakt podari tak to sem pripnem.
No jo, tak dalsi prispevok uz asi z Australie - ak tam stastlivo dorazim.

Advertisement



Tot: 0.097s; Tpl: 0.009s; cc: 14; qc: 58; dbt: 0.0482s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb