Uvod


Advertisement
Slovakia's flag
Europe » Slovakia » Trnava Region
October 12th 2010
Published: October 24th 2010
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0


Tak som sa teda zaregistroval na tomto cestovatelskom blogu. Vazne este neviem ci a ako ho budem vyuzivat, ale povedzme, ze som si to tu chcel len tak preklikat a popozerat, ak by som sa rozhodol si robit nĂ¡hodou nejaky druh denniku z cesty, ktora ma o par tyzdnov caka. Mozno si nenajdem ani cas na nejake aktualizovanie dennika, ked tam uz budem. Avsak minimalne zodpovednost k ludom, ktorych poznam ma donuti sem tam dat o sebe nieco vediet.

Zobral som si mesiac volna v robote, lebo inak by mi prepadlo a teda rozmyslal som ako vyuzit sychravy november. Povedal som si, ze asi to je jedinecna prilezitost ako si navstivit brata v Australii a trochu to tam pokukat. Mozno tam uz nikdy potom nepojdem. Mam takmer 35 a sice som uz co to pobehal po svete, tuto destinaciu vsak za sebou nemam. Asi to zneje trochu akoze tam idem z donutenia alebo nasilu - ale v podstate ma tam nejako netaha a teda vobec nie som z toho nejako napichany. Asi to zneje divne. Je to v povahe? Neviem. Viem len, ze sa mi tam postupne zacne pacit a nakoniec si poviem, ze to bolo fajn. Beriem to normalne - idem do sveta, pozriem co tam je a budem mat aspon nejake spomienky. Neviem este ako to zvladnem bez deti... hm, takto dlho (3,5 tyzdna) som od nich prec zatial nebol. Ale dufam, ze skype bude fungovat a teda ze tu vzdialenost prekoname aspon tymto sposobom. Ubehne to, viem. A istotne sa budem tesit spat. Koniec koncov, spat sa asi budem tesit ovela viac ako tam. Zrejme tu mam toho asi ovela viac ako sa mi zmesti do cestoveho vaku. Patrim sem a nemam nijaku ambiciu zacinat niekde nanovo - aj ked viem, ze by som sa tam kludne udomacnil a bez problemov existoval... ako kdekolvek kde som kedy bol.
Ako uvod by toto hadam aj stacilo - som to tu natukal len tak z brucha do 2 minut. Je polnoc, zaciatok dna 13.10.2010. Idem spat.

Advertisement



Tot: 0.103s; Tpl: 0.008s; cc: 10; qc: 58; dbt: 0.0484s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb