EVLI EVINE....

Middle East » Turkey » Aegean » Datça
July 18th 2015
Published: June 24th 2017

GÜN 18 GÜNLERDEN CUMARTESİ:

Sakin ve sessiz bir sabah .

Çocuklarım uyanmış sakin ve sessiz bir şekilde toparlanıyorlar ..

Deniz kızım bir kontrol manyağı olarak her bir şeyi tek tek kontrol ediyor..hayret ve hayranlıkla izliyorum..

Acaip bir disiplin geliştirmiş ..kendi bildiğinden başka bir şeyi de bilmiyor..

Her şeyin kontrolünü yaptıktan sonra çok az tiyatrosuz tekneden ayrıldılar ..Çıkıp gittiklerinde arkalarından bakıp kaldık ..Sanki 10 dakika önce gelmişler ve gidiyorlar gibi hissettim..

Artık bir yaşta bu ayrılıklar bana koyuyor ..Belli etmiyorum elbette ve "nasıl olsa görürüm" kartını dik tutmağa çalışıyorum ..

Bu seyahatte bizimle buluşmalarından çok memnun oldum ..İnşallah onlar da memnun olmuşlardır..

Onlar gittikten sonra bizde toparlandık ..Yandaki efendi denizci, executive tekne ile vedalaştık ve sorunsuz su iskelesinden ayrıldık..

Hiç rüzgar yok..kuru direk ve motorla 4 saatte Palamut'a vardık .

Limanda daha önce tembihlenmiş Kader kardeşimiz bizi karşıladı .Ayşe de az sonra Otomobil ile geldi..

Aracı, içki kaçakçıları gibi yükledik..

Evde yemek hazırlıkları var.

Öteki damadım İrfan ve Ayçın da gelmişler ..

Programa ilaveten bir arkadaşları ve eşi ve dahi zırlak bir kızları var..

Turhanları tekneden aldım .Hep birlikte yemeğe oturduk ..

Ayşeciğim bir kurufasulye pilav döktürmüş..yok böyle bir şey ….

Yedikten sonra, çocuklarda hal kalmadı herkes uykuya yattı .Ben geziden getirdiklerimi toparladım..

Bir seyahati daha böyle bitirdik.

Geriye baktığımda, deniz seyahatlerinde çok fazla plan yapılamıyacağını öğrendim..

Bundan daha önemlisi,Türklerin Yunan'ı artık keşfettikleri..

Hiç bir şey, artık eskisi gibi olmayacak ..

Her gün,günün fotolarını toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki (adresi) tıklamanız yeterli:

PEDI-PALAMUT KLİPİ

Tot: 0.433s; Tpl: 0.01s; cc: 16; qc: 31; dbt: 0.1564s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb