Haven en shops in Kusadasi

Turkey's flag
Middle East » Turkey » Aegean » Kusadasi
May 24th 2007
Published: May 24th 2007

Tijdens het ontbijt besloten we om met de taxi naar de haven van Kusadasi te gaan (10 euro enkele reis voor ons vieren wel te verstaan).Daar hebben we zo’n 4 u rondgelopen en we moeten zeggen dat je met 4u echt niet toekomt om alles gezien te hebben, ook hier werd je naar allerlei winkeltjes geleid voor de aankoop van merkkledij ( Bikkembergs, Scapa, D&G, enz..) maar ook handtassen en allerlei souvenirs kon je hier kopen. Aangezien we het afbieden nu toch al onder de knie hadden, konden we rustig onze gangen gaan vb van afbieden: een handtas van Prada vraagprijs 65 euro, uiteindelijk konden we ze, indien we dat wilde, kopen voor nog geen 15 euro.

Een wandeling op de promenade is ook altijd leuk, je hebt er een mooi uitzicht over de haven en zijn luxe cruiseschepen die er aan de kade lagen. Je kon van aan de haven het standbeeld van Attaturk zien staan, de gewezen leider van het Turkse volk.
Met onze taxichauffeur hadden we afgesproken om ons rond 13u terug te komen oppikken, we waren zeer verbaasd dat hij op tijd was, want het verkeer zag er als een mierennest uit.
We waren nog op tijd om ons middagmaal te verorberen.
In de namiddag trokken we onze zwembroek aan en gingen we richting Aqua Park ( waar je als klant van het Aqua Fantasy Hotel onbeperkt toegang hebt, normaal betaal je 20 euro voor een volwassen en 15 euro voor kinderen van 7-12 jaar)
Daar hebben Noah en Sean voor het eerst hun kunsten getoond in het water.
Ikzelf heb enkele glijbanen verkend:
$$$(volgt nog)
Na onze zwemavonturen was het alweer tijd voor het avondmaal wat telkens weer een heerlijke maaltijd was.’s Avonds hebben we nog wat gewandeld in het park, voetbal gespeeld met Sean.
Ook vandaag hebben we Belgen leren kennen vanuit Tessenderlo. Eén van de avondactiviteiten was het meespelen met BINGO, spijtig genoeg hebben we niets gewonnen.
Nu “vroeg” in ons bed, want morgen staat er een Nomadensafari op het programma.

Tot: 0.073s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.043s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb