Aqua Park en Kusadasi-centrum

Turkey's flag
Middle East » Turkey » Aegean » Kusadasi
May 23rd 2007
Published: May 23rd 2007

Na een goede nachtrust zijn we naar het ontbijt geweest , waar we onze lege maag hebben kunnen volproppen.
Ziezo onze maag was gevuld en het was tijd voor wat actie, we trokken onze zwembroeken aan en vertrokken richting Aqua Park. De hygiene in het Aqua Park zag er goed uit, bloempotjes deden dienst als vuil- en asbak.
Hier volgt een beschrijving en ervaring van de attracties:
• lazy river: deze heeft zijn naam niet gestolen het duurde bij wijze van spreken een hele dag en als je vooruit wilde gaan mocht je zeker niet lui zijn, wild was het helemaal niet , perfect om met de kinderen te doen.

Op de middag hebben we het Aqua Park verlaten voor een informatiesessie over de omgeving en activiteiten door onze touroperator Neckermann.
Na deze sessie hebben we de “dolmus”(kost 1,50 euro p.p,baby’s op schoot is gratis) genomen voor een rit naar Kusadasi Centrum waar op dat moment de textielmarkt plaatsvond.
Die textielmarkt is een hele belevenis, van overal klampen ze je aan om hun kleding te kopen.
Op zeer korte tijd kan je al veel geld kwijt zijn, het is zeer verleidelijk om te kopen, iets kopen deden we enkel als er genoeg van de prijs ging: dus moesten we afbieden. Bij de eerste standen was dat zeer moeilijk, maar na een tijdje hadden we het onder de knie en ging het vanzelf.
Na de markt en een bijna een lege portefeuille keerden we met de dolmus terug naar ons hotel, om er nog wat te gaan zwemmen. Enkele minuten later konden we onze voeten onder tafel steken en genieten van een heerlijk dinerbuffet. ’s Avonds kon je de wedstrijd tussen Liverpool en Milaan rechtstreeks volgen op groot scherm, sfeer was er wel aangezien er veel Engelsen in het hotel aanwezig waren.
Toen we in de loop van de dag over het domein liepen, maar ook juist voor onze kamer waren er brandkasten zonder brandslang, dus “veiligheid”?
Onze eerste negatief punt: na 19u valt er eigenlijk weinig te beleven: je kan niet meer zwemmen, niet meer fitnessen, enz.. dat vonden we zeer spijtig.
Slaapwel.

Tot: 0.043s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0247s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb