Vertrek en aankomst in hotel

Turkey's flag
Middle East » Turkey » Aegean » Kusadasi
May 22nd 2007
Published: May 22nd 2007

Dinsdag 22 Mei

Na een vrij stipt vertrek vanuit Brussel en een vlucht van +- 2u bereikten we de luchthaven van Izmir. Bij aankomst moesten we allen een visum aankopen ( 10 euro), nadien konden we doorlopen om onze bagage op te halen aan de band. Aan de uitgang stonden de touroperators met de nodige aanwijzingen om ons naar de bus te loodsen.

De bussen zelf deden dan de verschillende hotels aan die op hun route liggen. Tijdens de busrit naar ons hotel zagen we een droog en verdort landschap in een bruin-oranje kleur. Op een paar koeien na waren er verder bijna geen dieren te bespeuren. Verder zijn er ook veel rotsgebergte van waaruit marmer en graniet gewonnen word. Ook het graan neemt hier veel plaats in op de akkers, net als de olijfbomen.

Aankomst in hotel: Aqua Fantasy *****

Bij onze aankomst in het hotel was het jammer genoeg aan het regenen, doordat de kindjes moe waren vanwege het vroege vertrek, wilden we graag naar onze kamer, maar deze was nog niet klaar. We hebben zo’n 3 u moeten wachten op het verkrijgen van onze sleutel, terwijl mochten we gaan eten in het buffetrestaurant.
Uiteindelijk mochten we achter onze sleutel ( keycard). Het slechte weer en het langdurig wachten op onze kamer met 2 vermoeide kindjes deed ons humeur een beetje dalen.
We hebben dan ook nog de mensen ontmoet waarmee we hadden afgesproken op msn.
’s Avonds zijn we dan gaan eten in het restaurant, het eten is er zeer lekker.
De vraag op dat moment : is Aqua Fantasy in onze ogen een vijfsterren hotel?

12th June 2007

Wat leuk om jullie op foto te zien
Hallo Nico, Sarah, Sean en Noah, Wat vinden wij het leuk om jullie reis te kunnen volgen, en vooral ook om Sarah en de kindjes op foto te zien na zo lange tijd. We kijken al uit naar de volgende aflevering!

Tot: 0.041s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0237s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb