De dagen ervoor...

Turkey's flag
Middle East » Turkey » Aegean » Kusadasi
May 20th 2007
Published: May 20th 2007

Binnen enkele dagen is het zover, dan begint onze eerste reis samen en dan ook nog met onze 2 kindjes. Ik kan haast niet wachten, het is 10 jaar geleden dat ik nog gevlogen heb. Daar willen we vanaf dit jaar verandering in brengen, al zal dat niet zo gemakkelijk zijn met ons kereltjes.
Sarah heeft alles klaargelegd en een reisapotheek samengesteld op aanraden van de dokter.
We kijken er allemaal naar uit, het zal ook een belevenis zijn voor Sean, die gaat voor de eerste keer in het grote vliegtuig stappen hetzelfde geldt ook voor Sarah en Noah.
Ziezo de valiezen zijn gepakt, maandag nog de handbagage en dan zijn we klaar voor vertrek.

Maandag 21 Mei

Vandaag nog eens vroeg opgestaan om de kindjes naar de onthaalmoeder te brengen en naar school.
Vandaag op het programma:
Kindjes naar school en opvang, alles opkuisen en inladen, ’s middags de kindjes gaan halen en vertrekken naar mijn ouders, vanwaar we ‘s nachts vertrekken naar de luchthaven.

Tot: 0.222s; Tpl: 0.013s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.1683s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb