EVE DÖNÜŞ...


Advertisement
Turkey's flag
Middle East » Turkey » Aegean » Datça
September 11th 2017
Published: September 16th 2017
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

RODOS-PALAMUTBÜKÜ


GÜN 04 PAZARTESİ

Kalkışımız erken 07:00 araca doluştuk doğru sahilde kiraladığımız yere yollandık .

Adamlar gelmemiş bile kapı önüne bıraktık .

İlk gece Meze aman da arka tamponu bir yere sürtmüştük.

Daha sonra Salihle anti scrach'ler peşine düştük.

Ben dün akşam otelden çıkıp o işi halletmiştim.

Arka tampon ayna gibi oldu..Yakıtı da verdikleri gibi bıraktık .

Limanda işlerimizi hallettik.... ben her ihtimale karşın şirkete gidip bir göründüm ..her hangi bir sorun yok..

Gemi yunan gemisi King Saron ..

Yunan da herkes King ‘te kimmiş bu king Saron diye merak ettim..

Fazla bir bilgi bulamadım fakat Yunanlılar Ege denizine Saronic körfez diyorlar .

Bir ihtimal bu King Saron mitolojik biri olabilir ..

Her neyse Marmaris’e zamanında vardık.

Aracımıza bindik ..

Her zamanki börekçide bir ara gazı verip yolumuza devam ettik.

Yaklaşık 12:00 gibi evimizde idik .

İşte bir Rodos macerası da böyle geçti ..artık önümüze bakıyoruz..

Günün videosu şöyle:









Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



Tot: 0.478s; Tpl: 0.011s; cc: 15; qc: 52; dbt: 0.2188s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb