BODRUM


Advertisement
Turkey's flag
Middle East » Turkey » Aegean » Bodrum
July 1st 2015
Published: October 7th 2016
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

Körmen-Bodrum


Geo: 37.0391, 27.4302

GÜN 01 GÜNLERDEN HALA ÇARŞAMBA:

Bodrum da birader karşıladı .Bankaya uğradık.
Yunan daki banka krizi nedeni ile 500E yu 50 lik yapmak istiyoruz.

Bankadaki dal üzerinde oturan görevli kardeşimiz, bunun mümkün olamıyacağını işaret etti çalışan kızına …
Tam da “sen benim kim olduğumu biliyormusun?” repliğine girilecek yer …yapmadım Tüm efendiliğimle kıza doğru eğildim ve Euro hesabıma para yatırmak istediğimi belirttim .

Kaç E? diye sorunca 5 euro diye yanıtladım ve dal da oturan görevli kardeşimin senaryosu olduğu gibi çöpe gitti.
Böyle bir kontratak beklemiyorlardı..
Kız çaresiz bir bakışla amirine döndü, hesabıma 5 euro yatırılmasını arzu ettiğim 500 lüğü alıp 495 E yu iade etti.
100 lük lerinde 2 adet 50 olmasını tembihledim..
Dalda oturan görevliye doğru paraları tekrar çek ederek sahte mahte olmasın diye titizlikle inceledim..
Bizimle uğraşma be kardeşim..

Oradan eczahaneye ve oradan telefonun yurt dışı paketini çözme işine yoğunlaştım.

Bodrumda bir sebzeli kebap çekerek yolumuza girdik.Bargilya ya yakın bir yerden eksik alışverişler tamamlandı.
Artık Bargilya ya akabiliriz ...

Her gün,günün fotolarını toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki (adresi) tıklamanız yeterli:

KÖRMEN_BODRUM VİDEOSU:






Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.07s; Tpl: 0.009s; cc: 13; qc: 25; dbt: 0.0384s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb