Een groet vanuit Bodrum


Advertisement
Turkey's flag
Middle East » Turkey » Aegean » Bodrum
May 10th 2008
Published: May 10th 2008
Edit Blog Post

Tijdelijk verblijfTijdelijk verblijfTijdelijk verblijf

Dit is ons geweldige verblijf voor de komende week. Say no more!
Daar zijn we weer!
Leuk om jullie reacties te lezen!

Het Autootje heeft ons vrijdag zonder enig probleem naar Bodrum gebracht.
We leken inderdaad wel een echte Turkse familie. Want we hadden de auto bijna tot op het dak geladen. Gelukkig bleef het tot aan het dak :o))
Nooit geweten dat er zoveel in Renault Scenic paste.

We moesten om 05:15 uur op om de boot van 07:30 uur vanuit Istanbul naar Bursa te halen.
Dit zou ons een hoop km's in de bergen schelen.
Vanuit Bursa zijn we om 09:00 uur gaan rijden.
Na een aantal stops zijn we om 18:00 uur aangekomen in Bodrum. 580 km's in totaal.

Aangezien onze spullen pas vrijdag aankomen mogen wij tijdelijk in een geweldig huis verblijven. Zie foto's.
Dit zijn 4 super villa's op een unieke plek gebouwd door een Nederlander (Jack Vos) en een Turkse jongen (Ufuk Gurul). 2 geweldige mensen.
Jack was zo vriendelijk om zijn huis aan ons af te staan totdat onze spullen zouden arriveren.
Inmiddels hebben ze 1 villa verkocht aan een nederlands stel waar wij gisteren mee hebben gebqq.
En Henk Bout er staat er nog 1 te koop. Ik zeg goede investering.
Villa'sVilla'sVilla's

De villa's. Hier wil je toch nooit meer weg....

Vandaag 10 mei hebben we naar huis goederen gekeken.
We hebben inmiddels 2 leuke bedden voor de meiden gekocht.
En wat hier zo geweldig is ze komen het dezelfde dag nog installeren. Kosteloos!!!
Ja, ze weten hier WEL wat service inhoudt.

Overigens is het weer hier heerlijk. Ja, ik weet dat heb bij jullie ook lekker is.
Het enige verschil is dat ik weet dat het voorlopig ook zo blijft ;o)))
De vooruitzicht voor de komende week is boven de 30 graden. Vandaag was het zo'n 25 graden.

Dat was het weer spreek jullie snel,

Groetjes,
Fidan ve Ralph ve Sienna ve Elisha ten Kate.

Gule Gule (doei doei)






Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement

Vanaf het dakterrasVanaf het dakterras
Vanaf het dakterras

Zo ziet het er van bovenaf uit.
ViewView
View

En last but not least, the view. Helaas kan ik geen geluid meesturen. Die is er ook niet. Het is hier heerlijk rustig. Zennnnnnnnnnnn.....


10th May 2008

wauw
Ziet er niet verkeerd uit broertje! Hier is het ook super, vandaag een heel fijn bbqtje gehad bij brenda en dick, hele fijne gamba's....heel vervelend. En vandaag bij de over buren geweest, gaan eindelijk morgen verhuizen....mag ook wel na 2 jaar. En wat de bedden beteft , eerst zien dan geloven...of eerst thee, ha ha, groetjes en dikke x
11th May 2008

schitterend
Lijkt me toch wel lekker even zo'n tochtje met de boot. Kun je dat huis niet overnemen en dan tegen een goede prijs verhuren, ziet er prachtig uit, zeker bij dit weer, even een duik in het zwembad, erg vervelend. Kijk maar uit met de meiden. Gisteren wezen golfen maar het ging van geen kanten, starten om 12.00 uur was toch te warm en 5 ballen kwijt geraakt, maar het wit biertje na afloop op het terras maakte alles weer goed. Morgen 2de Pinksterdag moet ik werken, colega is opgenomen met hart problemen. Maar vanavond steken we toch maar even het vuur aan. We kijken met verlangen naar 21 juni uit. Groetjes, Hetty, Stefan en Pa
12th May 2008

Niet meer vertrekken
Ik zou niet meer weggaan daar. Mijn eerste indruk is dat je goed kunt doorwerken op die plek. Apple-tje op schoot Efes in de hand en werken maar. Welk plaatsje liggen die Villa's? Stuur eens wat meer info door. Heerlijk heerlijk allahallah Geniet ervan! Groetjes Petra,Frank Eegje
12th May 2008

NIET MEER VERTREKKEN
Heerlijk! Apple-tje op de schoot Efes in de hand en werken maar. Welk plaatsje zit je nu dan? En stuur eens wat info op van die villa's. Ik zou er niet meer weg gaan. Hier kun je goed doorwerken lijkt me. En het is er niet zo warm als hier, dus je kunt bergen werk verzetten. :-) Succes de komende week! Groetjes Liefs Petra, Frank, Eegje
12th May 2008

Merhaba Ralf en familie! Nasilsiniz? Leuk om je berichten te lezen en volgen! Hoe gaat het met je Turks, heb je al goed onderhandeld? Görüsürüz! Sener & Co.
13th May 2008

mmmmmm....
Zo!! dat ziet er lekker uit!! gelukkig is het hier ook fantastisch weer.. en heb ik het hele weekend op het water gezeten.. dus ben ik iets minder jaloers!! :-(... he zet m op!!
13th May 2008

Een groet vanuit Sunny Hilversum
Hai Ralphie palphie en de hele familie bamelie, leuk optrekje!! hoorde dat fidan gister voor het eerst heeft gewerkt? Hoe vinden de kids het leven daar? volgens mij werkt jou turkse telefoon niet stuur je smsjes maar krijg niets van je terug!!! jammer! nou skatje tot snel weer en kuss aan iedereen.
21st May 2008

Foto's!!!
Hey Gozer, Nas1ls1n1z? Ik denk dat ik misschien in de verkeerde volgorde lees maar hier zie ik dus wel wat foto's. gaaf man. Wat een lullig huisje zeg.....hahaha. Groeten uit Costa Rica

Tot: 0.073s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.0429s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb