Fotoreportaj - calatorie in desert


Advertisement
Saudi Arabia's flag
Middle East » Saudi Arabia » Riyadh
February 28th 2012
Published: February 29th 2012
Edit Blog Post

Weekend-ul trecut am facut o calatorie mai lunga si am petrecut 2 zile in Al Khobar. Drumul, 700 de km in desert, ar parea foarte plictisitor daca peisajul nu s-ar schimba atat de frecvent. Desertul nu se schimba, doar culoarea nisipului, consistenta, camilele, oazele de verdeata, corturile beduinilor. La intoarcere ai sansa sa nu mai regasesti unele dune, ele se misca... Mi se pare fascinant de vazut cum vantul poarte nisipul, la un moment dat soseaua era acoperita de valuri ce nisip purtate de vant (dar greu de surprins intr-o poza). A doua zi dupa intoarcerea in Riyadh, am trait o experienta unica, o furtuna de nisip care a intunecat cerul pentru 5 minute. Eu am vrut sa fac poze, dar cum vizibilitatea era 0, pozele nu aveau sens. Am inteles in sfarsit descrierile apocaliptice din Biblie.Pe youtube am gasit filme despre furtuna de nisip din 25.02.2012 Despre Khobar, in alta poveste...


Additional photos below
Photos: 7, Displayed: 7


Advertisement



Tot: 0.085s; Tpl: 0.014s; cc: 7; qc: 41; dbt: 0.0613s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb