Het was 'nice' in Knysna

Europe » United Kingdom » England » Greater London
September 5th 2013
Published: July 30th 2017

Geo: -34.0405, 23.0719

Van de Milkwood Manor in Plet (zoals de locals hier Plettenberg Baai noemen) was het een half uurtje rijden naar Knysna. Knysna is gekend voor zijn oesters en voor zijn ligging aan de monding van de Knysna river. We hadden de Featherbed Expience vooraf gereserveerd. Een boottochtje langs de Knysna heads naar een natuurreservaat op de Western head. Daar ging het per 4x4 naar boven en dan een wandeling naar beneden. De landschappen waren weer geweldig. Vooral de seacaves waren heel mooi, maar moeilijk te fotograferen. Dit alles werd begeleid door een uitstekende gids.
Om 14u waren we terug met de boot en zijn we na een intermezzo met Telenet, naar Robberg gereden, op aanraden van Nele. We hebben omdat het al wat later was de kortere wandeling gedaan maar ook hier zijn er weer achter elke hoek mooie foto's te nemen. Robberg is een schiereiland, enkele grote rotsen in de zee die beshcermd zijn als natuurreservaat.
Het weer was weer zeer aangenaam, zon en zo'n 20gr, ideaal wandelweer. Gelukkig is het slechte weer overzl voorbij als wij toekomen, maar dat geluk kan niet blijven duren, de voorspellingen voor Hermanus binnen enkele dagen zijn niet zo fantastisch.

Lunch : Featherbed reserve, buffet inbegrepen in experience
Dinner : Lemongrass, Plettenberg bay : babytongetjes, zeer lekker.
Activiteiten : Featherbed experience, Knysna; Robberg natuurreservaat
Overnachting : Milkwood manor, Plettenberg baai

Tot: 0.094s; Tpl: 0.015s; cc: 10; qc: 46; dbt: 0.0429s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb