Szerbusztok Gyerekek!


Advertisement
United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » England » Greater London
January 20th 2008
Published: January 20th 2008
Edit Blog Post

Nem a Mikulás bácsi vagyok, hanem Ori.

Tegnap megérkeztem rendben. Már vártak reptéren és az első utunk egy fánkozóba vezetett.
Az első szó, amit Londonban hallottam, nem fogjátok elhinni, de magyar volt. Sokan vannak kint, a cégnél is még jó néhányan rajtam kívül, de ők kivitelezéssel foglalkoznak.

Este egy kicsit belepillantottam, hogy milyen is itt az éjszakai élet. Angolokkal nemigen találkoztam, vannak viszont négerek, indiaiak, görögök, vietnámiak.... Angol szót szinte nem is hallani.
Találkoztunk egy volt évfolyamtárnőnkkel, aki egy másik tájépítész irodánál dolgozik. Elég sokáig maradtunk, úgyhogy ma kicsit tovább aludtunk a kelleténél.

Délután bevásároltunk, aztán főztünk a konyhában, ahol tiszta edénnyel nem találkoztunk, állt a zsíros lé a mosogatóban és alatta is.
Beszélgettünk pár szót Vangelis-szel (ő az egyik görög lakótárs, és ez a neve), aztán megettük, amit főztünk, most pedig készülök lelkiekben a holnapi napra.

Az lesz az első napom a munkahelyen. Remélem minden rendben lesz és jól összeszokunk.

Közben keresgélek albérletet. Nem könnyű találni, mert ami jó és olcsó, az villám gyorsan elmegy.

Most én is elmegyek, megpróbálom Pityut a gép elé csalni és váltani vele pár szót.

Hiányoztok nagyon. Sok puszi mindannyiótoknak!


Ori



Advertisement



21st January 2008

FORZA ORI!!!

Tot: 0.067s; Tpl: 0.008s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.0327s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb