4.den - Odesa


Advertisement
Ukraine's flag
Europe » Ukraine » Odessa
August 30th 2017
Published: September 20th 2017
Edit Blog Post

Tak nakoniec noc v pohode, cca hodinu pred cielom budi vsetkych rozhlas.

Opat sledujem co budu robit ludia na okolo.

Skladaju postele, vyzliekaju navlecky a tie odnasaju dopredu k stewartovy.

Ten roznasa caj, ja na nho nemam chut a to som si pri objednavke zaskrkol az dva kusy.

deku, matrac a podusku davam do ukladacieho priestoru nad postelou.

V odese este tma ale pomalicky vykukava uz slnko, je nieco po 5/30.

Stanica je ozaj fakt pekna.

Check in mam az o 14/00, tak pesi presun na plaz otrada.

Pri jedne velkej budove sa zgrupuju ludia, z dialky vsetko monitoruju policajti. Zrejme neaky protest ale takto skoro rano, to sa mi moc nezda.

Popod staru lanovku co vedie na plaz sa konecne dostavam k moru.

Lanovka samozrejme este takto skoro nejde ale i tak nie je potrebne ju vyuzit, je to len na zazitok.

Furt je dobra kosa ale to mi nevadi, roztahujem plachtu a padam na plaz otrada.

Uplny vychod slnka som sice nestihol ale i tak fajn divadlo na oblohe.

Par otuzilcov sa aj kupe ale na mna je fakt velka zima a slnko nikde

Okolo obeda sa zberam smer ubytko.

Ako naschval ked sa dostanem k delfinariu vykukne slnko.

Pri pamatniku neznamemu moreplavcovy nacvicuju vojensky gadety cestu straz. Vypada to fajnovo.

Velkym parkom t.shevchenka sa dostavam k stadionu cernomorcu odesa. Plast je v style antiky, uplne super to vyzera.

Ha otvorena brana, uzaj tam mierim,ze oskusam travnik, no bohuzial z budky na mna pokrikuje sbs, takze nic.

Ako pomstu lepim spartakovsku nalepku na blizke zabradlie.

V parku sa daju pozicat auticka pre deti, ludia sa tu korculuju.

Od centra ma deli uz len jeden maly mostik, ktory je nad cigansky getom. Budovy rozpadnute a pocernejsie obyvatelstvo.

Ciganov ani v tejto krajine moc radi nemaju, co mi potvrdili aj obe cs z kyjeva.

Pri narodnom divadle si davam pauzicku na lavicke a obdivujem dievocky, ktorych je tu kopa.

Presun pesou zonou, kde to tiez ako vsade zije, zastavka na kebabe a popri katedrale premenenia pana sa dostavam do hostelu elementary .

Zacina saskovnie s odkodovanim dveri, kod je 34. tak zmacknem 3 a 4 a cakam kym nieco pipne, nic, skusam to znovu a nic. Kuknem lepsie do navodu, aha cisla treba naraz zatlacit a potom uz len potlacit dvere, teda ziadna elektronika ale hruba sila.

Z ubytka mensi sok, take hulicske doupe. Opat i tu byvaju zvacsa ukrajinci co pracuju v okoli takze ziadny cestovatelia.

Po mensej pauze rychli presun na futbal, v merku mam 2.ligu, FK Zhemchuzhyna Odesa vs Balkany. Podla flashcore ma byt zaciatok o 15/00, dovalim sa na stadion spartak 14/30 a nikde nic, zistujem situaciu, hra sa o 17/00. Kurnik ma mohlo napadnut,ze na flashscore neni zahrnuty casovy posun resp dokonca tam bol anglicky cas.

Kopa casu, zastavka v obchodiku, plaz blizko, tak podme teda skratkou. Co sa ako ukazalo bola chyba, bo som sa dostal do slepej ulicky a zbytocne som sa teda nachodil. Na plazi relax a naberenia morskej energie.

Kupujem listok za 20skk (lahko sa to prepocitava bo 1€=30uah=30sk), bezpecnostna kontrola ziadna. Ako tak ale pozeram ani atmosfera nebude ziadna. Domaci kotel sa sklada z dvoch ludi, chlap s bubnom a zenska. Hostov je tu asi 20ks, ty aj vyspevuju ale tez nic moc.

Hra taktiez slabota ale aspon hraci nesimuluju jak u nas, videl som 6 golov z toho dva vystavne kusky. Dokonca jeden padol po noznickach.

Po zapase hostujuci fans spustaju na ihrisku zidovsky tanec, teda aspon mi to tak pripadalo.

Z futbalu presun na odporucanu restiku pri zoo.

Na to aby som sa k nej dostal som musel prekonat indicku stvrt. Ok, neni to ziadna indicka stvrt ale siel som popri trhu privoz ,zo zadu od zel.stanice po ulici novoshchipnyi ryad, na zemi bordel, rozbite cesty , osarpane budovy, podivne individua, pach mocu, sem tam hovinko na ceste.

ble, nastastie tento zazitok mi vynahradil mega velky saslik, vynikajuce pivko na terase v restike, ktora praskala vo svikoch.

Sranda bola pri objednavke,reku saslik a pivo. ake pivo? necham to na teba. Casnicka dobre odhadla moje chute a donisla mi velmi chutne pivecko. Skoda,ze som zabudol jeho meno.

Ako som tak sledoval hosti, nosili si do restiky vlastne napoje (rozumej alkohol) a nenapadne si dolievali. Samozrejme sa to nedalo prehliadnut ale casnickam to zrejme nevadilo.

Riadne natlaceny presun plnymi ulicami na ubytko. Vonku riadna kosa.

Na ubytku len citanie knihy a potom konecne spanok v poriadnej posteli kde sa da krasne natiahnut.

naklady (1€ = 29,3049 UAH)

nakup v obchode - 0,85€ (platba kartou revolut 25,2UAH)
ubytko sharebathroom 8dorm 2 noci - 7,94€ (platba kartou revolut 240UAH)
pita - 59UAH
vstupne na futbal - 20UAH
voda - 8,8UAH
saslik, 2x pivo, opekane zemiaky - 200UAH (8UAH tringelt)

foto
Odesa

Advertisement



Tot: 0.096s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 28; dbt: 0.0504s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb