Groeten uit Lviv (3)


Advertisement
Ukraine's flag
Europe » Ukraine » Lviv
July 14th 2008
Published: July 14th 2008
Edit Blog Post

Nog steeds groeten uit Lviv ;-) Even wat dingen uitzoeken op internet; SMS versturen doet 't nog steeds niet maar ontvangen werkt prima (dank Simone en Stefan!).

Gisteren een hoop gezien in de stad, oude gebouwen, museum, een aantal kerken. Vandaag kom ik tot de conclusie dat ik 't meeste wat ik wou zien hier wel gezien heb, dus niet veel gedaan vandaag, op een terras gezeten met een kop koffie, en zitten lezen. Ook niks mis mee, beetje rustig aan doen. Achteraf gezien had ik mijn treinreis verder ook al wel vandaag kunnen doen i.p.v. morgen.

Is het bij jullie ook zo warm? Het is hier 30 graden of zo... *zweet*

Alard.


Advertisement



Tot: 0.217s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0519s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb