Groeten uit Lviv (2)


Advertisement
Ukraine's flag
Europe » Ukraine » Lviv
July 13th 2008
Published: July 13th 2008
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

Bardejov-Lviv


Nogmaals groeten uit Lviv!

Gisteren was een dag voor allerlei "klusjes". Zo is het gelukt een SIM-kaart te kopen (voor slechts 25 hryvnia, dat is 3,50 euro!) waarmee ik kan bellen, gebeld worden, SMS-jes ontvangen... maar geen SMS-jes versturen. Misschien moet ik daar nog iets voor doen, ik heb al wat rondgekeken op internet en een vraag op een forum gesteld, wie weet.

Dus had je altijd al eens een Oekraiens nummer willen SMS-en, probeer het eens op +380 67 989 4740 😊 Ik kan nog niet antwoorden maar dat komt dan later wel.

Verder is het gisteren gelukt om in slechts een half uur een treinkaartje te kopen ;-) Dinsdag ga ik om 10:36 met een trein naar Chernivtsi; mijn voorlopige plan is om vanaf daar naar Kamyanets-Podilsky te gaan en dan met een nachttrein naar Odessa, aan de Zwarte Zee.

Overigens is het ontbijt hier in Hotel George ook wel boeiend; zo had ik gisteren naast brood, kaas, ham etc. ook van die roze zalmeitjes, en vandaag was er gekookte bloemkool. Van die dingen die je niet verwacht...

OK, vandaag en morgen sightseeen hier in Lviv!

Groeten uit Oekraine,
Alard.

PS. Nog geen subscription op deze blog? Het is gratis hoor ;-) Je krijgt dan een mailtje als ik weer iets heb toegevoegd. Druk op "Subscribe" op http://www.travelblog.org/Bloggers/Alard/ en vul je e-mailadres in, en het is geregeld.


Advertisement



13th July 2008

SMS test
Nou heb een test SMS gestuurd, dus ik ben benieuwd of ik nu geabonneerd ben op een Oekraiense 0900 dienst...
13th July 2008

bloemkool?
Leuk te lezen hoe het je onderweg vergaat. Bloemkool als ontbijt is weer eens wat anders. Maar wegspoelen met een biertje kan natuurlijk altijd. Wij gaan deze week Simone even verblijden met een bezoekje. Veel plezier in Ukraine. Groet, Ivar
14th July 2008

SMS ontvangen :)
Ja, SMS is aangekomen, dank! Die 0900-dienst moet ik nog even gaan regelen als je dat graag wilt ;-)

Tot: 0.241s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 48; dbt: 0.0655s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb