Ijzeren elanden

Sweden's flag
Europe » Sweden
July 19th 2007
Published: July 19th 2007

In plaats van echte elanden, zijn het ' ijzeren elanden' geworden. Het regende vandaag pijpestelen en dus hebben we ons niet in de bossen begeven maar in het..................Saabmuseum. Paar mooie plaatjes geschoten, (Mi)Chiel je zou er jaloers op mogen zijn :-)

Trouwens erg gaaf ingericht dat museum en het eerste museum in Zweden dat ook Engels 'ondertiteld' (wat ook wel eens handig is).

Vanochtend (voor de buien) nog wel bij Trollhattan naar de sluizen in het Gotakanaal geweest. Was inderdaad van een iets anders kaliber dan wat we al gezien hadden. Chiel heeft Tom haarfijn uitgelegd hoe het werkt dus bij thuiskomst kan hij overhoord worden in het vak 'werktuigbouwkunde'.

En vanmiddag (na de buien) zijn we getuige geweest van 'vattenfallen': het loslaten van 300000 liter water per seconde in een droogstaand riviertje. Best geinig, Tom had wat stress van de fiets die op de droge bedding lag. Maar nu is alles goed, nu hij beseft dat de fiets gewassen is.

Morgen vertrekken we al naar Goteborg. ' smiddags zullen we ons melden bij de familie van de Putten, hoera!

Laterrr

20th July 2007

Hoi wereldreizigers! mooie verhalen, gave foto's!! Chiel, je weet toch dat ook jouw basis als werktuigbouwkundige (o.a.) in Trollhattan ligt! Kan niet meer kapot met Tom dus!!! evt foto's nog te bekijken in het ouderlijke fotoboek. De ijsjes komen ons ook verdacht bekend voor. Het witte mondje touwens ook!! De deugniet! ipv aapjes kijken gaat hij saabjes kijken! kleine nuance maar wel heel persoonlijk! nog veel plezier de komende dagen. dikke knuffel voor jullie spokiespook. xxx

Tot: 0.053s; Tpl: 0.008s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0311s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb