To boat or not to boat....

Sweden's flag
Europe » Sweden » Skåne County » Malmö
July 11th 2007
Published: July 11th 2007

En zo gingen we op pad.....A2, A67, makkie. Aardig weer zelfs, pas na Bremen af en toe een plensbui....Alleen bij Osnabruck een file, waardoor we niet zeker waren van onze overtocht vanaf Puttgarden naar Rodby (Denemarken) om 14:30 uur. Toch gehaald :-). 20 minuten voor we bij Puttgarden waren, hebben we op Tom moeten inpraten omdat hij er zeker van was dat de auto niet op de boot kon :-). Boot was indrukwekkend, overtocht ging heel soepel. Laatste stuk rijden naar Malmo, waar we om 17.30 aankwamen....Mooi hotel, midden in het centrum, historisch oud gebouw, heerlijke kamer, super ontbijt in mooie ontbijtruimte (waar we nu al 1,5 uur zitten :-)).

Vandaag?. Malmo bekijken....

Laterrr!

Chiel, Eveline, Tom

P.s. - beetje late update maar we hebben even gevochten met de computer en hoe deze op netwerken aan te sluiten! Gaat vanaf nu goed komen!

Beautiful 3 smiles
Hey Hey!!! how nice to see you all smiling and relaxing!!!!! Keep enjoying ... here is going to be hot hot this weekend! Love, Juliette

Ups for Baboso
Hello Baboso, you behave good with TOMTOM ... i know he is a bit rough with you sometimes ... but don't worry he loves you!!! Aunt from Baboso :)

feest
Wat een feest (voor Tom)!!!!!!
13th July 2007

genieten!
klinkt allemaal heel goed zeg! en .....en ziet er ook nog eens heel ontspannen uit! Genieten dus.!Hier is het ondertussen rond de 25 gr.C ook genieten dus!! tot na het weekend. dikkee knuffel voor Tom!
13th July 2007

Argentina
You can't have a better choice! You are welcome in Leende to chat about it as long as you bring Tom's Cow :-)

Tot: 0.122s; Tpl: 0.036s; cc: 10; qc: 45; dbt: 0.0641s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb