Intrede Göteborg


Advertisement
Sweden's flag
Europe » Sweden » Västra Götaland County » Gothenburg
August 22nd 2010
Published: August 25th 2010
Edit Blog Post

In de ochtend ga ik eerst naar de receptie om men geld voor de geannuleerde nacht te bekomen. Dit geld wordt terug op men VISA gezet. Ik heb nog nooit van dit systeem gehoord. Ik zal men bewijs maar goed bewaren. Ik ga nog even naar het kasteel aan de overzijde maar neem enkel een kijkje langs de buitenzijde. De weg gaat nog lichtjes op en neer. Na een tijdje rijd ik parallel met de E6 over een mooi 2-richtingsfietspad met eveneens een voetgangersstrook. Het is best druk en niet iedereen houdt zich aan zijn baanvak wat tot lastige situaties kan leiden. Bij men lunch komt er nog iemand vragen om wat gereedschap te gebruiken, hij verbouwt zijn halve fiets. Ik krijg een banaan in ruil. Uiteindelijk nader ik Göteborg en reed het centrum binnen. Dit is men eerste grote drukke stad sinds lang, het voelt wat onwennig aan. Het zal niet lang meer duren of dit wordt dagelijkse kost. Via een park verlaat ik het centrum en ga ik over rustigere wegen verder. Iets voor 16u kom ik in Kungsbacka aan waar men gastgezin woont. Ik ben iets te vroeg en zet me voor de voordeur. Ik haal men netbook boven om mezelf te entertainen. Als Bogdan en Daniella thuiskomen krijg ik een warm onthaal. Ik heb men eigen kamer waar ik al men rommel kwijt kan. ’s Avonds eet ik lekkere vissoep en zelfgemaakte taco’s met aangepaste ingrediënten. Daarna gaan we nog naar een accordeonconcert in de kerk. Verbazingwekkend dat zo’n dingen kan voortbrengen die ik niet voor mogelijk hield. Na vele jaren was ik nog eens in een kerk geweest. Nu heb ik bijna alles meegemaakt.

Advertisement



Tot: 0.224s; Tpl: 0.027s; cc: 11; qc: 34; dbt: 0.066s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb