Peeke's Guestbook

24th July 2014

Mooi
Hey! Fijn je blog terug te lezen. Ik geniet van de leuke foto's... Nog veel plezier daar! Voorzichtig zijn! Groetjes
13th April 2014

volhouder
Bijna een half jaar gepasseerd, wat vliegt de tijd. Fantastisch hoe je de blog blijft aanvullen. Ik blijf enthousiast en Nieuw Zeeland zou wel eens het mooiste ei(land) op deze planeet kunnen zijn. Ik mis alleen nog een paar avontuurlijke surf foto's en wat geografische info hierover...heb Italiaanse amici die fanatieke surfers zijn, zitten momenteel zelf in Brazilie hun favoriete sport te beoefenen.
14th March 2014

Klappeistraat
Die brief naar de Klappeistraat... een kaart uit het verleden die iets over de toekomst voorspelt net zoals de komst van Joachim Stiller ...magisch realisme. De Parijse locatie is dan weer een hint naar Umberto Ecco...magisch realisme ...misschien moet je opzoek naar een bepaald persoon of naar de slinger van Foucault of een verhaal van de toekomst
5th March 2014

foto shoots
Het wordt met de dag boeiender, misschien komt dat door de mooie foto's . Ik heb de indruk dat je dit nog lang vol kunt houden, als de bankkaart nog even meewil wordt het een never ending story. Een prehistorische vogel ben je ook niet, dus geen volière voor jou maar de vrije natuur.
29th January 2014

frietvermelding
Uw frietspeurneus vanuit belgie zegt OLLÉ: ge hebt het belgian cafe gevonden!
24th January 2014

peeke
Halloooo Jeff, Wa jij doet is ECHT leven hé ,geweldig gewoon !!! Zijt maar voorzichtig zenne en geniet ervan met volle teugen maar da doe je wel zie en lees ik zo. Dada.... en thx voor al die smsjes :-)
From Blog: Abel Tasman
19th January 2014

dit zagen er 2 aangename dagen zonder regen en mooie uitzichten uit! laat er zo nog maar meer komen zeker :-) Genieten!
From Blog: Pannenkoeken
13th January 2014

Hallo
Beste Peter, eerst en vooral een gelukkig en gezond 2014. Ik volg je op de voet :)), tijdens je avontuurlijke fietstochten. Ik en tante Josphine wensen nog veel moed en geluk tijdens je lange en boeiende verplaatsingen.
From Blog: Abel Tasman
6th January 2014

Tante Josphine en nonkel Gilbert wensen jou het allerbeste voor 2014. Nog veel reisgenot en ontdekkingen tijdens je verplaatsingen aldaar, wij volgen je op de voet. :))
From Blog: NJ en Wellington
31st December 2013

Happy Newyear
Als je naar ons kijkt lijken we wel het vaste land van de vorige dag, of vanuit ons oogmerk leef je al in de toekomst. Ja het is al nieuwjaar in Nieuw Zeeland en wij moeten nog een halve dag wachten. Ik ga vieren bij de buren. Ben benieuwd hoe jouw oudjaar verlopen is. Ik wens je nog veel fietsgenot down under en overal in de wereld. Ik hoop ook dat je vind wat je zoekt, de grote verlichting, de liefde van je leven, het gat in de markt...
From Blog: Langs de berg
29th December 2013

Herkenning
Ja Italianen met kritische vragen komt me heel bekend voor, het waren echte italianen dat zit in de genen. Het zijn ergens perfectionisten dat is ook de reden omdat ze met Eddy Perfetto goed overweg kunnen. Een dubbele koffiekoek is goed voor de Nieuw Zeelandse economie. Ondertussen wordt in Vlaanderen iedereen die kleding kocht opgelicht met nep kortingen en valse lokmiddelen...haalt hoofdthema nieuws zelfs UNIZO waarschuwt. Het bank betaal systeem is ondertussen ook als massaal stilgevallen ...Nieuw Zeeland lijkt me vrij goed georganiseerd wat betreft communicatie en informatie ...Je haalt zo een beduidend tempo, in apenland Vlaanderen zou dat ondenkbaar zijn. Tot binnenkort voor de nieuwjaarswensen.
From Blog: Langs de berg
25th December 2013

Leuk!
Fijn om je zo te kunnen volgen. Geniet er nog van, Alexandra
From Blog: Kerstverhalen
25th December 2013

Kerstwensen
Moge Kerstmis voor jou zijn Een witte fietser droomt in de benevelde nacht daar staat hij vol glorie en grote kracht Het mysterie gelokt door zijn roep niet langer alleen maar deel van de groep Kerstfeest in Nieuw Zeeland zuiver als kristal ver van de commercie dicht bij het heelal Onder de sterren samen soezen en jagen kerst met onbekenden geeft antwoord op vele vragen Blijft leuk je te volgen, zo realistisch beschreven dat ik de vermoeidheid in mijn benen voel. Maar onze krachtige fietser heeft meer problemen met zijn broeken dan met zijn fiets...ik vind het een geweldig avontuur ...heel vet.
From Blog: Kerstverhalen
15th December 2013

Gemist kunstobject
Avontuurlijk binnen en buiten de body. Zolang je maar het verschil kent tussen een krater, een kater en een kattin en je geen epidemische cocktail verspreid valt alles nog binnen de perken. Diarree en fietsen gaat moeilijk samen tenzij je een art object bent van Karl Lakolak. Dat is die kunstenaar die naakte lichamen vol verf giet, je vind wel voorbeelden op internet...ook per fiets. Met aangepaste kleuren zit daar wel een optie in voor originele kunst. Maar misschien vind je Lakolak geen kunst. Dat een dierenlabo weinig verschilt van het pcma in apenstreek Vlaanderen verbaast me niets, maar je was er ook wel goed thuis. Vergeet mijn wijze raad niet, nooit meer doen. Nog veel fietsgenot met je nieuwe zadel of met de helaasheid van andere dingen. Tot hoors
14th December 2013

ge hebt al een schoon toertje afgerond precies. En blijkbaar goed kunnen uitrusten bij Mark, wel handig. Maar tzal al wel kriebelen om terug te vertrekken wrs...veel plezier nog! echt leuk om te lezen trouwes! bye
11th December 2013

Escherichia coli
Ik blijf enthousiast lezen. Je kent bijna iedereen in Nieuw Zeeland zeker. Dat adresje van die traiteur mag je me ook eens geven, de eerste keer smaakt alles beter dat is normaal. Zadelpijn... ja zijn er geen remedies zoals een kangoeroesteak, een zeemvel of een inheems kruidig poepzalfje? Ge moet er wat voor over hebben maar op het eind heb je wel een afgetraind lichaam, dat krijg je niet door in het labo in de potten te roeren. Tot hoors
29th November 2013

hej! leuk om te lezen. ge zijt ne goeie schrijver! een helmpje gekocht? :-) ge ontmoet ook wel veel en leuke mensen precies. zeer behulpzaam zo te lezen. Top! nog veel plezier
25th November 2013

Dan toch Down Under
Telepathie kent geen grenzen, juist in gedachten en yes daar is een mailtje van een travelblog update. Je kunt wel goed vertellen, spraakzamer dan in het labo. Dit zal waarschijnlijk met de habitat te maken hebben. Ondertussen ben ik al meer verdwaald in deze travelblog dan jouw dwaaltochten in New-Zealand denk ik, maar ik leer het wel. Ondertussen heeft New-Zealand zwaar verloren van Mexico zodat je geen last zal hebben van luidruchtige tifosi. Ik was al geboeid aan het lezen dus ja ik kijk uit naar het vervolg...tot hoors
2nd August 2010

Peter, de foto's zijn prachtig, welke ervaring moet het dan wel iet in het echt zijn. Veel geluk en plezier! Erik
From Blog: Nieuw terrein
20th July 2010

Proficiat
Beste Peter, Ik heb je blogadres van je pa gekregen, en heb je blog reeds van voor naar achter gelezen. Fantastisch om dit te kunnen lezen en bekijken wat je allemaal meemaakt. Wij zijn zelfs een beetje fier op jou, want dit is een geweldige prestatie. Wij blijven je avonturen van nabij volgen en leven met je mee . Het ga je goed. Nonkel Gilbert en Tante Josphine.
From Blog: Storm!
20th July 2010

Proficiat
Haai Peter (zoals gy ook altijd zegt hé) Sinds je email hebben we je zo een beetje aan hett volgen geweest hé! Echt een knappe prestatie! Annelies zegt amaai das echt wel zot! Mooie foto's trouwens, en geluk dat het een heldere dag was op de Noordkaap want, mijn vader zijn foto's waren veel meer bewolkt! Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen in je tentje doordat het daar niet echt donker is 's nachts hé! Ik hoop dat je niet te veel last van de koude! Maak er nog een leuke reis van en dan horen we elkaar binnenkort wel! Groeten NICK
19th July 2010

leuk, talinn, Helsinke en tampere heb ik zelf ook gezein
From Blog: Tampere
11th July 2010

die twee landgenootjes...
he Peter we zien dat je de poolcirkel overschreden hebt .-) we waren toch een beetje nieuwsgierig naar het verdere verloop van je reis. Leve het bloggen!! We hebben hier al twee dagen natuurpark opzitten, tis hier schitterend maar niet echt haalbaar om door te fietsen. Rendieren logeren in het dorp Saariselkä. allez dat denken we toch, want in de wilde natuur kwamen we ze nog niet tegen, maar voor ons hostel wel :-)
From Blog: Hoho Santa
10th July 2010

poolcirkel
Hey Peter, Ik lees met veel belangstelling uw verhalen en kan er van genieten!.. Onze kinderen namen 4 jaar geleden juist dezelfde foto aan de poolcirkel.. Maar het mooiste moet nog komen, Noorwegen!! Vele groetjes van een oud-collega van de hemato..
From Blog: Hoho Santa
5th July 2010

super
Jij moest schrijver geworden zijn Peter, ik zit hier heel relaxed op een keukenstoel in België jou verhalen te lezen en het is soms net alsof ik het me levendig kan voorstellen.....heel veel plezier nog en geniet er maar van ...groetjes Ingfield
From Blog: Dorpsgek?

Tot: 0.065s; Tpl: 0.005s; cc: 26; qc: 32; dbt: 0.0491s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb