Hej och välkommen till min reseblogg!


Advertisement
Sweden's flag
Europe » Sweden » Värmland County
September 20th 2012
Published: September 20th 2012
Edit Blog Post

Emilie heter jag, en äventyrslysten och sprallig tjej på 20 bast som för tillfället reser runt i Europa för att erfara hur det riktiga livet som backpacker är! ERFARENHETER är mitt mål och under dessa två månader kommer jag att blogga om allt och ingenting jag hittar i städerna jag besöker, dels för att dokumentera för mig själv men också för att berätta för omvärlden om vad jag upplever. Hoppas jag kan tillföra något fint till den stora vida bloggvärlden!


Additional photos below
Photos: 1, Displayed: 1


Advertisement



En aning mer glamouröst än verkligheten kanske, men det är såhär jag känner mig! Stolt, självsäker och framförallt REDO. Hello World!


Tot: 0.068s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 51; dbt: 0.0394s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb